Home › Forum › Porsche Talk › Nieuwe Porsche 911 Targa
- Dit onderwerp bevat 134 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door
Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
23 april 2013 om 12:24
Ik kreeg juist een artikel onder ogen dat er terug een 911 Targa in de pipeline zit bij Porsche.
Dus terug back to the roots, eentje met beugel en afneembaar dakje.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Molen934″]
http://www.mcrm.nl/linkout.php?l=253&o=9&j=741&c=443&url=http://www.porsche.com/microsite/911-targa/netherlands.aspx%5B/quote%5DIk houd het niet meer, ik verkoop mijn vrouw, mijn kinderen en als het echt moet mijn hond, maar ik wil hem. :bounce: :bounce: :bounce:
zijn er al prijzen gekend van dat speeltje *luv
Ben ook meer voor een echte cabrio, maar deze Targa kan mij ook wel krijgen om te :driver:
@Sigrid………..Thats the spirit, en waardeer ik ook in jou :up:
Moet nog altijd denken aan die opmerking op het Nederlandse forum van 200 en een pistolet. :happy:
Waren ze het toen ook niet met eens. 😆mannen, ik ben geen vrouw noch een kapper laat staan een gay :coolness: maar ik wil maar al te graag zo een nieuwe targa hoe ze hem ook willen positioneren :happydance:
Wim, ik voel me ook geheel niet aangesproken.
Denk dat als ik alles serieus zou moeten nemen wat iemand(of Porsche AG) te melden heeft, ik niet eens in mijn Porsche zou mogen rijden. Een vrouw in een 964 😯
En je kent me…..ik doe toch lekker wat ik zelf wil.Hahahahahaha.
Maar ben even aan het zoeken geweest bij das autobild, maar site is toch weer anders als in het boekje.
Valt mij wel op dat als je de foto’s van Porsche bekijkt op de presentatie sites, dat er van bijna alle afbeeldingen een vrouw achter het stuur zit.
Dus degene die dat daarin geschreven heeft, zal ook wel iets opgevangen hebben bij Porsche. 💡
Heren/dames, ik wil hier niks uitlokken, ik poste maar wat ik had gelezen bij mijn zwager in Duitsland.
Wim, naar ‘t schijnt komen ze met een speciaal model exclusief voor kutkappers … zal dan de Porsche Tanga gaan heten :happydance: :happy:
“Vrouwenauto” of niet, ik wil hem wel!
Is één der mooiste 991’s tot nu toe. Samen met de Jubi en de Club Coupé.
@Sigrid, maak je er niet druk om. 😉
Is ook geen reclame van Porsche, maar van een medewerker das autobild die een beschrijving geeft.Zal in het begin toch wel zo zijn, want hoeveel kunnen van ons dat hier gelijk permitteren om zoiets nieuw te kopen.
Ik in ieder geval niet. 😥Dus de VIP of VIBers vrouwen zullen er als eerste in rijden, en dan pas wij. 😉
[quote=”cabrio wim” post=155723]We moeten op tijd ook eens kunnen lachen.
En als je mijn voor geschiedenis een beetje kent klopt mijn verhaal 100%. :happydance:
Is een prachtige auto, en zeker als ik achter het stuur zit met mijn grijze kop in die blauwe kleur, dan is het matching. :mrgreen:[/quote]Zal ons wel staan Wim 💡
[quote=”cabrio wim” post=155718]
Ik zal een klein stukje schrijven wat in das autobild stond.
Porsche hoopt met de nieuwe tagra de vrouwen van beroemdheden en beter gesitueerden in deze auto te krijgen als bestuurster.
Reden is dat vrouwen een cabrio te winderig vinden voor hun kapsel, en hiermee toch het open gevoel creëren zonder sjaal of pet te kunnen besturen.[/quote]Wat een waardeloos reclamestatement.
Vrouwen van beroemdheden en beter gesitueerden: dus de rest moet hem maar niet kopen…..
En als je haar maar goed zit is de rest wel oké? Lekker belangrijk hoe je haar zit. Ik geloof dat ik een uitstervend ras aan het worden ben: vrouw met niet zoveel belangstelling voor haar uiterlijk.
Als ik zou moeten kiezen…dan toch echt een P en een warhoofd…maar dat laatste heb ik toch al.We moeten op tijd ook eens kunnen lachen.
En als je mijn voor geschiedenis een beetje kent klopt mijn verhaal 100%. :happydance:
Is een prachtige auto, en zeker als ik achter het stuur zit met mijn grijze kop in die blauwe kleur, dan is het matching.Volgens mij verdiend de Wim een klein pakske slaag. :what: :what:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.