Nieuwe Porsche 911 Targa

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche 911 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg juist een artikel onder ogen dat er terug een 911 Targa in de pipeline zit bij Porsche.

Dus terug back to the roots, eentje met beugel en afneembaar dakje.

Meer info hier

en hier

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 134)
    • amai … dat ziet er schitterend uit, ‘k zal nog een tijdje targa fan blijven

knap staaltje, kwijl van mijn laptop halen, ben even weg voor een vod, die ik in mijn mond zal moeten steken. :respect2:

Voor mij ne zwarte aub

Wim

[quote=”deepee” post=155461]maar ik heb nog steeds geen idee hoe het targadak voorbij de beugel geraakt ?? het filmpje ging te snel. [/quote]

De 2 hoeken klappen dus naar boven toe van de targa beugel zoals op het filmpje net te zien is.

Maar ze zullen dit nog niet uitgebreid laten zien tot hij in de showroom staat.
            Een beetje ontwerp bescherming voor dit moment. 💡

op de nieuwste promo videos zie je niet duidelijk de werking van het daksysteem. daarom even snel een animated gifje geknutseld.
              ik vind dit blauw niet de meest geslaagde kleur maar ik mis meest van al de 19 inch fuchs wielen onder deze ❗

[video width=425 height=344 type=youtube]EUXGh3Pwi2o[/video]

Als Clubsupporter is groen of paars not done, dus hou ik het bij zwart of blauw 😉
                Mooi ontwerp, misschien iets voor binnen een paar jaar als ik niet meer uit m’n GT3 raak 😉

XXX

Ooooh yes please :respect2: Me Gusta.
                  Eigenlijk de mooiste Targa die ik al gezien heb :up:

😯
                    Mijne volgende!! 8)

PT

991targa4wd.jpg
                        ik heb net de live broadcast gezien en het ziet er spectaculair uit. maar ik heb nog steeds geen idee hoe het targadak voorbij de beugel geraakt ?? het filmpje ging te snel. qua pitch kan dhr Matthias Müller beter nog eens goed kijken naar de bezielende lanceringen van Steve Jobs.

wel komt de glazen targa ruit wel heel erg ver naar achteren toe en ik moest meteen aan een Nova Sterling denken.

en … de twee achterzitjes blijven verrassend genoeg wel beschikbaar met geopend targadak omdat het achterste deel samenvouwt zoals bij de vertrouwde cabriodaken.

ook leuk om te zien is de retour van de rode lichtbalk tussen de achterlichten

991targa_2014-01-13.jpg

Tot op dit moment ben ik geen fan…vind em niet mooi!
                          Mss dat in het echt er verandering inkomt ???

straks (13/1/14) om kwart voor zes kan je op het internet kijken naar de premiere bijv via deze link
                            ook de “Cayenne Platinum Edition2” wordt vandaag aan het publiek voorgesteld. de KJN is in amerika bijzonder populair maar hier zal vooral de 991 targa met alle aandacht gaan lopen.

Die Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG startet ins Jahr 2014 mit einer spektakulären Weltpremiere und präsentiert auf der North American International Auto Show (NAIAS) den Porsche 911 Targa1. Der Sportwagen verbindet das Design eines Porsche-Originals mit innovativen technischen Lösungen zu einem modernen Klassiker. Er debütiert in Detroit auf der Pressekonferenz am 13. Januar um 11:45 Uhr (MEZ: 17:45 Uhr) auf dem Porsche-Stand, Wayne Hall 1. Die Konferenz wird live im Internet und über Satellit übertragen.

Hamai, *luv … I need money 😀

XXX

Hoe, niet in ‘t oranje Bart? :coolness:

PB

@de groene °Kwijl°

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.