Nieuwe porsche dealer

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe porsche dealer

• Maker
    Discussie

• graulus cristof
    Deelnemer

Ik heb vandaag brief gekregen van een nieuwe onafhankelijke dealer in lommel, claes exclusive cars iemand al van gehoord ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
      • Moet ik zo eens aan de brico denken, meer bepaald aan Roger die zegt “wat je zelf doet doe je meestal beter” of toch zoiets in die zin 🙂

Da is toch nie normaal 😯 😯 😯

Bij mij betaalde de genaamde Vincent alles terug, medelijden of niet. :what: Als je iets uitbesteed ben je zelf verantwoordelijk.

Een echt horrorverhaal , wat een nachtmerrie :bounce:
              Deze “hersteller” hoort een beroepsverbod te krijgen, bovenop een veroordeling wegens fraude .
              Een Advocaat onder de arm nemen, een onafhankelijk expert alles laten vaststellen en dagvaarden verdorie :what:

Wat een verhaal. Misdadig !

Pure waanzin! :what:
                  Zoals Wes zegt zal die pipo ook wel tevreden klanten hebben. Vanwaar de willekeur eigenlijk. Louter toeval?

Net het hele verhaal gelezen en… 😯 Wat een nachtmerrie!

Ik vraag me dan wel altijd af hoe ze het in de garage in hun hoofd halen om zulk werk te leveren. :think:
                    Maar toch zullen er ook mensen zijn die wél tevreden zijn van (in dit geval) Hofstee…

Triest dat zulke dingen gebeuren, maar gangsters vind je overal zeker? 😐

als ik de verschillende posts hier lees dan behoed ik me voor de dag dit mij overkomt, maar …
                      lees en probeer niet te walgen bij dit verhaal van een eigenaar uit Kalmthout over een restauratie van een 911 SC targa bij garage Hofstee in Huizen (NL).
                      dan denk ik bij het bekijken van het nieuws afgelopen week dat er voor veel minder mensen de kop ingeslagen worden met knuppels voorzien van nagels !!!

Ronny paesen !

Ik was vroeger klant bij prs toen was ik er niet tevreden over

Wie is nu weer prs???

Ik was vroeger klant bij prs toen was ik er niet tevreden over

Ik heb het idee dat we over diverse personen en garages spreken.
                              De eerste vraag ging over Ronny Paesen te lommel.
                              Een nieuwe dealer.
                              Indien we over hem willen discussiëren moeten er niet allemaal andere namen bijkomen.
                              Zijn we nu over Ronny Paesen tevreden of ontevreden???
                              En wat is dan je motief.
                              Ben van Lommel dus ga binnenkort eens kijken.

Idd Stoffel9974S, ik zit ook al lang op het antwoord te wachten….. 😳

Over Jurgen Bulen

Over wie hebben we het nu

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.