- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
-
Discussie
-
21 oktober 2014 om 22:33
Hallo iedereen,
ik ben Jorge en ben sedert vandaag lid geworden van dit interessante forum.Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit forum al sedert enige tijd volg en dat ik hier al veel info heb kunnen terugvinden, maar vandaag vond ik het toch ruimschoots tijd om me officieel in te loggen.
Sinds mijn kindertijd was ik een grote fan van mooie en snelle wagens, maar nooit dacht ik eraan om me zelf een sportwagen aan te schaffen, gewoon omdat ik er op dat ogenblik het geld niet voor had. En de dag dat ik het dan eindelijk had, waren er andere dingen die voorrang krijgen in het leven: huisje, tuintje boompje, kindje,… jullie kennen het ongetwijfeld 😉
Maar de laatste maanden is het voor me duidelijk geworden: hij komt er, en het gaat NU gebeuren! :bounce:
Mijn aandacht is getrokken door de Boxster 986. Ik vind hem echt mooi én hij past perfect bij het budget dat ik er op korte tijd voor kon vrijmaken.
Tijdens mijn zoektocht is het me echter duidelijk geworden dat er een groot prijsverschil zit tussen auto’s uit België en bvb Duitsland. Ook het aanbod is er veel groter. Vandaar dat ik eraan denk om er eentje uit Duitsland aan te schaffen.Bovendien speel ik ook met het idee om een Belgisch schadevoertuig (enkel koetswerk) te kopen en dit in orde te laten zetten. Maar de onzekerheid van de totaalprijs schrikt me een beetje af. Ik veronderstel dat koetswerkonderdelen van Porsche niet goedkoop zijn.
Hebben jullie advies/tips voor mij? Is een Duits avontuur te vertrouwen? Of zou ik toch maar in België blijven zoeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.