Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
    • Rodage, to soon to tell …

BCCARS zijn rijimpressie hebben we precies nog niet gehad :wtf:

De Lotto dus… of Euromillions… 😥 😥

Nog straffer: het zou een kostenloos optie pakket zijn

Kan je direct de voorziene centen in BIV & Rijbelasting steken (bijna 1.400.000 eurocentjes :wtf: )

Ik denk dat ik op de lotto ga spelen 😯 😯 Prachtige wagen: ik hou wel van dit concept dat er voor een leek bijna als een “gewone” 911 uitziet, maar dat onderhuids een echt beest herbergt :applaus: De eigenaars van een 911R zullen iets minder opgetogen zijn en de prijzen daarvoor zullen nu ook wel gaan kelderen. Worden de productieaantallen beperkt?

Ik heb hem op facebook ergens tegengekomen in dat GBM kleurtje van de Rollie, met zwarte velgen. Fantastische combo !
                Dit blauw met zilveren velgen vind ik persoonlijk wat “braaf”. Achterkant moeten we eerst in het echt zien, maar het lijkt op het eerste zicht wat “naakt” …

The 911 GT3 with Touring Package will be unveiled at the 67th International Motor Show (IAA), which takes place in Frankfurt. It is available exclusively with a manual six-gear transmission, and instead of the fixed rear wing it has a variable rear spoiler like the 911 Carrera.
                  read more …

https://youtu.be/0sYvpzhc05c

Porsche 911 GT3 Touring

Dat zou mijn keuze zijn. Wel in een ander kleurtje :popcorn:

image-uploaded-from-ios-5_0.jpg

embargo_20_00_cest_11_september_2017_0.jpg

Het blijft natuurlijk wel ne wijvenbak, zo met die PDK.. :engeltje:

Hehe, graptjen hee! Schitterend gewoon. :first:

Sjeun! Zou hem hetzelfde geconfigureerd hebben :up:

:respect2: :drink:

proficiat man, top wagen :up: veel :driver: :driver:

Ziet er top uit :up:
                                Veel :driver: :driver:

Beeldmateriaal met hopen:
                                  https://www.autogespot.be/nl/porsche/spots?type=991+GT3+MKII&spottype=photo
                                  Ze zien er immers allemaal hetzelfde uit, ‘t is een auto die ook niet echt tot zijn recht komt op beeld vind ik.

[hide]

CIMG6218o.jpg

CIMG6227o.jpg

CIMG6199.JPG

[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.