Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
    • Ik ben al tevreden met wat beeldmateriaal :popcorn:

Yummie!

[hide]Het zou heel tof zijn van de edelachtbare eigenaar als hij alle PFB-leden een ritje zou aanbieden. Passagiersstoel is goed genoeg voor mij…[/hide]

ik heb bccars z’n rode duivel gisteren live kunnen bewonderen #kwijl #likkebaarden #gezondjaloers

dikke proficiat met de aanwinst !!

:up: :applaus: en wanneer :driver: :music:

De roze teufels komen blijkbaar uit hun te kleine kast… :popcorn:

OK, heb de toestemming van Harley gekregen.

CIMG6218opink.jpg

Hij kon geen SternRubin krijgen dus is het Barbie Pink geworden ! Proficiat Harley !

Ik beken 😳 Mijn best bewaarde geheim tot nu toe. :happydance:
                    Heb er lang over getwijfeld….

Ik ken de eigenaar ook Eddy. Ik heb iets horen vliegen van roze (kan ook een wrap zijn natuurlijk) …
                      Zal eens vragen of er nog fotos zijn om te posten.

Ik ken die eigenaar en hij heeft smaak: dat wit met die rode streep is de max!

Voor mijn part is hij appelblauwzeegroen, maar ik zou hem wel eens willen zien en horen :geek: Wanneer gaat het doekje eraf? Anyways… ne welgemeende proficiat :first: :drink: :driver:

toch met een rode striping hoop ik dan :respect2: :up: 😀

neenee, t’is ne witte geworden…. :music:

weeral ne zwarte :what: :what:
                                :happy:

En gepost door de gelukkige? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.