Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
    • [hide]Gespot bij Porsche Centre Paal

CIMG6197.JPG

CIMG6198o.jpg

[/hide]

😆 😆 😆

Mja, ik weet het toch zo nog niet. Vind dat allemaal wel cool hoor. Maar hoe lang gaat dat duren eer ik dat beu ben als dat op mijn eigen auto plakt vraag ik me dan af … ?

Ik heb deze sticker nog liggen, is da niks ?

imfan.jpg

Past zeker wel bij mijn roze Porsche

Die witte ziet er met wat stickers al veel beter uit dan ervoor
            Nog ff en hij kan zonder schroom terug naast de mijne gaan staan :happydance: :mrgreen: :happy:

Bovenstaande witte is uitgeleverd en bestickerd in PC Mechelen.
              Ik vind vooral de centrale streep wel heel knap. De zijdelingse ben ik nog over aan het delibereren.

gt3_40.jpg

een rooie zal beter staan met zwarte wielen en striping (of mat rood) …

Ik heb hem kort kunnen testen de nieuwe GT3 en tis echt een ferm ding hoor! Rijdt super! Was wel een pdk maar binst heb ik dat ook es kunnen meemaken, maar ik ben nog altijd overtuigd van manueel :driver:

Nog even geduld BCC!

Nope

Dus je hebt hem nu? je GT3? :respect2: :first:

you have pm

Ne snelle rode met stickers
                          En witte race nummers op de deuren

Wat gebeurt er als de ene de andere bestierd ? Een saaie rooie GT3 zonder stickers ?

IMG_2880.JPG

Plain Jane naast een mooie rode :happy:

Nope

Oesje. Bestelling grannuleerd en toch een Mc besteld? :happy:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.