Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
    • Nope

Verborgen tekst quoten is niet mogelijk 💡

“Heddem nu al of ni ?” is de vraag

PS: lege quotes = forum issue

Hoezo het blijft stil bij Bccars ?
            De quote is leeg dus ik snap de opmerking niet helemaal wegens geen context 😉

[quote=”bccars” post=253676]Normaal gezien ben ik volgende week al bij de gelukkigen … hout vasthouden …[/quote]

Het blijft stil bij Bccars :think: :popcorn:

Goodwood en meer nog Le Mans staan op mijn bucket list 🙂

Voor een rangetopper van 300k eur moet je ook klinken als een wilde, niet als een gemuilkorfde !
                Er zijn voorbeelden genoeg van ronduit BRILJANTE turbomotoren qua geluid, dus het KAN zeker wel !

Ja Bart dat is een van de grote evenementen waar je als auto liefhebber ooit moet geweest zijn.
                  Ik wil het ook ooit eens doen. Net als Le Mans trouwens.

Geluid van de GT2 valt inderdaad tegen.
                  Turbo houd natuurlijk veel tegen maar het kan toch anders denk ik.

Dat was al pijnlijk duidelijk op de filmpjes. En in real life zal dat verschil alleen maar groter worden vermoed ik …
                    Ben wel beetje jaloers, zou daar ook wel eens willen gaan zien in de toekomst …

en geloof me hij klinkt beter dan de GT2RS! Ik was daar :popcorn:

wat een beest zeg… :driver: :driver:

Nog effe een opgeilertje

[hide]Normaal gezien ben ik volgende week al bij de gelukkigen … hout vasthouden …[/hide]

Nog een dikke maand en de onze wordt geleverd! :driver:

Ik heb dringend Kleenex nodig van al die filmpjes !

neen, maar de wereld is klein niewaar.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.