Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche GT 3 Rij- Impressie

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
    • Ah was jij ook daar DeePee ?

gisteren op circuit Zolder @ Petrolhead Thursday: premiere belgische GT3

991_2gt3.jpg

Vraag: is de nieuwe GT3 al uitverkocht (ik bedoel overal, niet alleen in België)?

[hide]Die gekke ouwe Walter heeft ook liever een manuele boite en doet zijn tijdsmetingen nog manueel met een horloge 😉

En neen de vid van het electrisch vehikel heb ik niet gezien. Heb op TV wel eens naar de Formule E gekeken, da’s al pijnlijk en ridicuul genoeg !
            [/hide]

Ben je gek? Walter heeft het bij de GT3 over “mehr spaß, die haren (op zijn armen) kommen recht…” Wie maalt er om een paar fracties van seconden. Om naar de skiresort te trekken is de Turbo inderdaad beter… Maar anders: ik neem de GT3.

Heb je de video al gezien van het elektrisch Chinees mirakel dat de Nurburgring afhaspelt in record tempo? Het lijkt wel een computergame. Niks aan, ondanks de speed!

Is deze al gepost ? GRIP magazine : nieuwe GT3 vs Turbo S.

SPOILER ALERT … stop met nu met lezen als je niet de eindconclusie nog niet wil weten … de turbo s wint het van de GT3

Thx DeePee, daar ben ik al een tijdje op aan het wachten … koptelefoon op …

JB was vrij direct en genadeloos ja. Heeft een storm van verontwaardiging ontketend op andere fora. Wellicht hoofdzakelijk geinstigeerd door de aangesproken doelgroep van “de fucking idiots die 500k betaald hebben voor een 991R”. Voor mij is het een verhaal van eigen schuld dikke bult. Laat je de hypes alle gezond verstand en perspectief overschaduwen, dan moet je maar op de blaren zitten. Teveel geld en/of te weinig verstand, het is geen ziekte, maar sommigen hebben er toch wel last van …

2017 Porsche 991.2 GT3 review better than a 991R ❗ by DRIVETRIBE

EVO:
                            Leaderboard

deleted, dubbele post

Pistonheads:
                                Anglesey track test & laptime

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.