Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Nieuwe Porsche liefhebber!
- Dit onderwerp bevat 171 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Mario Leuse.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ze zijn goed begonnen daar in Latem: geen reactie op mijn email van donderdag. Vandaag twee maal een telefoontje gedaan. “De verkopers zullen u binnen een kwartiertje terug opbellen meneer”.
Heb al geen zin meer om te gaan…. Had beter laten weten dak voor een GT3 wilde gaan… :what: Zouden ze via de gsm kunnen zien dat ik geen kostuum aanhad?
@Philip: zeker verslag uitbrengen van je bezoek aan Carrera Motors!
Verstuurd met Tapatalk
Van een verlaagde zou ik ook afblijven. Veel te veel miserie in dit met boebels (lees:verkeersremmers) volgegooide land.
Er staat nog op autoscout een zwarte 996 4S te koop. Ben er zelf naar gaan kijken en ook mee gereden. Had een bod van 24000 gedaan indien hij mij aanstond.
Hij reed perfect, maar wat mij dan afschrikte was dan hij verlaagd was met vaste veren en dat de motor gereviseerd was en dat terwijl hij slechts 135000 km op de teller had staan.
De verkoper verzorgde zijn *porsche perfect naar eigen zeggen, maar alle vier de originele velgen hadden borduurschade.
Voor mij dus te veel vraagtekens, maar mss dat iemand anders deze wel meer vertrouwd.
Alvast toch de moeite om eens naar te gaan kijken denk ik.Klopt! Zaterdag naar Latem! Bedankt voor de tip. Wel raar die 996 van 2000 voor 14.000. Zal wa zijn zeker?
Van Tielt naar St-Martens-Latem: dat is geen dagtocht. Ik zou toch eens gaan kijken bij CM. Kost afgezien van wat brandstof en tijd niets. Ook daar zullen vraagprijzen en verkoopsprijzen niet altijd gelijk zijn, mogelijk komt je initiële budget in zicht.
@911cabriog50
Ik gaf gewoon een woordspelling op het feit dat vele mede forummers hier niet kunnen geloven dat er wagens van 28j zijn met maar 208.000 vandaar.
Nu om duidelijk te zijn er heeft nog nooit iemand dat gezegd over mijn wagen, dat hij terug gedraaid zou zijn…Het is wel een prachtige *porsche . Net even aan mijn vrouw laten zien. Ik had graag iets gevonden rond de 20. Denk dat we met een onoverbrugbaar verschil gaan zitten. 😀 Ik heb het voordeel dat ik tijd heb en dat er enorm veel 996’s te koop staan. Dat alleen al doet mij wenkbrauwen fronsen. Terecht of onterecht? Toekomst zal het uitwijzen zeker? Dan heb je ook al de strijd tussen de 3.4 en 3.6…. PFFF luxeprobleem! :coolness: Misschien toch beter een nieuwe fiets… :happydance:
Mikey,
Al is die 200.000 km terug gedraaid dan nog is je motor betrouwbaarder dan de recentere, niet voor niets is geweten dat de 3.2 de beste en betrouwbaarste motor die ooit door Porsche is gebouwd, eens rustig warm gereden krijg je die niet stuk 🙂Sent from my iPhone using Tapatalk
[quote=”PhilippeM” post=187039]… die andere *porsche hierboven is me net iets te duur. :([/quote]
rodondo heeft hem al 15 mnd te koop, de auto gaat zeker niet weg voor een belachelijke prijs, maar er is wss redelijkerwijs over de prijs te praten.
een neen heb je al, een ja kan je nog krijgen …@ patrickvb der heeft gewoon een zeer zware mens meegereden
Nu in mijn 911 van 1986 zien de zetels er ook vele beter uit en dit met 208000km op de teller (en volgens sommige hier op forum mss wel 200.000 terug gedraaid)
Maar dat ziet ge niet aan de zetels zenne :relaxman:
Die van Gunn is reeds verkocht. Heb een mailtje gekregen. Die andere *porsche hierboven en me net iets te duur. 🙁
[quote=”youyou” post=187028]Ik krijg niet echt een vrolijk gevoel met de uitleg die je geeft. Ik zou toch nog even verder zoeken en ingaan op de post hierboven, daar zal je wel garantie krijgen. Gaan kijken kost niks hé :up:[/quote]
Inderdaad, een vrolijk gevoel had ik ook niet. We zoeken rustig verder. Er is geen haast bij. :sleep:
Ik zou als ik jou eerste verslag hier lees geen van beiden nemen, heb hier direct een ‘slecht voorgevoel’ denk dat je in beide gevallen andermans miserie gaat kopen, koop ergens in vertrouwen, dacht dat hier op het forum van Gunn een te koop staat, mss daar is naar gaan kijken maar blijf best af van die twee ‘louche bakken’ 🙂
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.