Nieuwe Porsche liefhebber stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe Porsche liefhebber stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste porschisten, mijn stoute jongensdroom is werkelijkheid geworden. Sinds september ben ik de trotse eigenaar van een Porsche 996 40 Jahwe jubileum’ een toffe en leuke wagen. Foto,s laat ik nog volgen. Ik ben ondertussen de 50 gepasseerd en woon in Kermt Hasselt! Hoop op jullie forum veel gelijkgezinden te vinden. Ondertussen heb ik al een rit klaar gestoomd met Steph997 en benny996′. Een leuke rit door Limburg van 137km op 1 mei 2014. Tot binnenkort, johan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Hallo, Johan:

Uw 40 Jahre is een mooie auto! Ik woon in de VS en ik bezit twee Porsches, een Panamera Turbo om te rijden elke dag en een 40 Jahre (nr. 0711 van 1963). Dit is mijn eerste posting op dit forum, dus ik heb bijgevoegd enkele foto’s voor iedereen te zien. Ik spreek Engels en mijn computer moet gebruiken om te vertalen, dus ik hoop dat ik kan worden begrepen. Voor een lange tijd, die ik heb het bijhouden van de 40 Jahre register waarin alle van de 40 Jahre beheer auto’s, en ik ook van de website voor de 40 Jahre auto’s. De websiteadressen voor beide zijn te vinden in mijn handtekening hieronder. Als u me het aantal 1963 van uw 40 Jahre, hoeveel mijlen of kilometers heeft vertellen zal, en waar je hem kocht ik van het register bijwerken zal door een opsomming van uw auto met de anderen 40 Jahres. Ik hoop dat iedereen heeft een kans om te lezen van de website, want er veel 40 Jahre eigenaren er zijn en wat goede informatie over deze auto’s.

Vriendelijke groeten

Ted

————

Hi, Johan:

Your 40 Jahre is a beautiful car! I live in the USA and I own two Porsches, a Panamera Turbo to drive every day and a 40 Jahre (nr. 0711 of 1963). This is my first posting on this forum so I have attached some photos for everyone to see. I speak English and must use my computer to translate so I hope that I can be understood. For a long time I have been keeping the 40 Jahre registry that lists all of the 40 Jahre cars, and I also manage the website for the 40 Jahre cars. The website addresses for both are found in my signature below. If you will tell me the number of 1963 of your 40 Jahre, how many miles or kilometers it has, and where you bought it I will update the registry by listing your car with the others 40 Jahres. I hope that everyone has a chance to read the website as there are many 40 Jahre owners there and some good information about these cars.

Kind regards,

Ted

Attachments:
      • 1.jpg
      • 4-PhotoMar3022722PMresize30.jpg

[quote=”Johan911″ post=156451]Voilà, voor de non-believers enkele foto’s.
        Wagen is van april 2004, er zijn 1963 exemplaren gebouwd en elk exemplaar is genummerd.
        345 paarden in de stal, en die drinken uit 3,6 liter inhoud.
        Om dorst van te krijgen…[/quote]

Hallo, Johan:

Uw 40 Jahre is een mooie auto! Ik woon in de VS en ik bezit twee Porsches, een Panamera Turbo om te rijden elke dag en een 40 Jahre (nr. 0711 van 1963). Dit is mijn eerste posting op dit forum, dus ik heb bijgevoegd enkele foto’s voor iedereen te zien. Ik spreek Engels en mijn computer moet gebruiken om te vertalen, dus ik hoop dat ik kan worden begrepen. Voor een lange tijd, die ik heb het bijhouden van de 40 Jahre register waarin alle van de 40 Jahre beheer auto’s, en ik ook van de website voor de 40 Jahre auto’s. De website links voor beide van deze items is in mijn handtekening hieronder. Als u me vertellen zal het aantal 1963 van uw 40 Jahre en waar je hem kocht kan ik het register bijwerken door een opsomming van uw auto met de anderen. Ik hoop dat iedereen heeft een kans om te lezen van de website, want er veel 40 Jahre eigenaren er zijn en wat goede informatie over deze auto’s.

Vriendelijke groeten

Ted

———–

Hi, Johan:

Your 40 Jahre is a beautiful car! I live in the USA and I own two Porsches, a Panamera Turbo to drive every day and a 40 Jahre (nr. 0711 of 1963). This is my first posting on this forum so I have attached some photos for everyone to see. I speak English and must use my computer to translate so I hope that I can be understood. For a long time I have been keeping the 40 Jahre registry that lists all of the 40 Jahre cars, and I also manage the website for the 40 Jahre cars. The website links for both of those items is in my signature below. If you will tell me the number of 1963 of your 40 Jahre and where you bought it I can update the registry by listing your car with the others. I hope that everyone has a chance to read the website as there are many 40 Jahre owners there and some good information about these cars.

Kind regards,

Ted

Attachments:
        • PhotoMay16125026PM.jpg
        • PhotoMar3022722PM.jpg
        • PhotoMay1822846PM.jpg
        • IMG_6551.jpg
        • IMG_6552.jpg
        • IMG_6542.jpg

Welkom op het forum, johan.
          50+ is in mijn ogen nog een broekkie.
          Dus je kunt nog lang genieten van je P
          Heel veel veilige km’s ziet er geweldig goed uit.

Welkom.
            Knappe Jubi!

Van harte welkom Johan en proficiat met de Jubi . :applaus:

Welkom! We hebben al 3 dingen gemeen… +50, 996 en uit Limburg, kan niet meer stuk 🙂

welkom mede 996 rijder 😆

ken

thanks voor de foto’s 😀 ziet er goed uit

en wanneer gaan we die datum prikken voor die receptie

[quote=”FCBloveschampagne” post=156432]Van harte welkom ! Ik weet niet of u op de hoogte bent, maar het is hier de gewoonte dat nieuwe leden een kleine receptie met hapjes geven ;-)[/quote]

:mrgreen: :happy: :first:

Btw: welkom Johan911! :applaus:

knappe wagen, veel *porsche plezier :respekt:

welkom Johan,
                          mooi :up: proficiat en veel plezier met je *porsche , zorg dat de drinkbak steeds goed gevuld is hé :happydance:

Deze 996 is van maart 2014, heeft 90.000km onder de sloffen.
                            De 345 paarden drinken uit de 3,6 liter
                            Er zijn 1963 exemplaren van gemaakt, en elke wagen is genummerd.

Om dorst van te krijgen

Attachments:
                            • DSCN0990_2014-01-22.JPG
                            • DSC_1270_2014-01-22.JPG
                            • DSC_1267_2014-01-22.JPG

Voilà, voor de non-believers enkele foto’s.
                              Wagen is van april 2004, er zijn 1963 exemplaren gebouwd en elk exemplaar is genummerd.
                              345 paarden in de stal, en die drinken uit 3,6 liter inhoud.
                              Om dorst van te krijgen…

Attachments:
                              • DSC_1270.JPG
                              • DSC_1267.JPG
                              • DSCN0990.JPG

[quote=”raychem” post=156435]ahja FCBloveschampagne?? Hoe komt het dan dat ik niet uitgenodigd was op de receptie van uw lidmaatschap??? :happy:[/quote]

Weer iets mislopen op het forum 😉

Hallo Johan welkom !
                                  Weer een Limburger er bij op het forum.
                                  ik ben van Genk + 40er en wil wel eens een porsche rit mee doen dit jaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.