Nieuwe Porsche radio, oude looks

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe Porsche radio, oude looks

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Weet er toevallig iemand waar ik deze radio zou kunnen kopen, heb een website gevonden in nederland maar daar was deze best duur te noemen, misschien dat deze op nog andere verdeelpunten te verkrijgen is aan een scherpere prijs

[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/2614/porscheclassicradiogps.jpg[/IMG]

Dit toestel is goed voorzien van mogelijkheden maar der staat geen merk bij
      Functies:

System
      – Microsoft Windows CE 6.0 operating system
      – Bluetooth handsfree set
      – USB-aansluiting
      – 2x SD card slot
      – Samsung 400 MHz CPU
      – 3,5″ Touchscreen LCD (16:9)
      – Resolutie 480 x 234 px.
      – AV-in for rear view camera (AV1, AV2)
      – 2x video out
      – afstandsbediening
      – sub-out
      – aux-in
      – microfoon in

DVD/CD/MP3
      – DVD/CD drive
      – DVD/VCD/CD/MP3/WMA/JPEG playback
      – DVDr/DVDrw/CDr/CDrw playback
      – MP3 ID3 display
      – antishock mechanisme
      – 4-band EQ (classic, pop, rock, flat)

Audio
      – versterker 4 x 25W (max.)
      – volume/balans/fader/treble/bass
      – mute

Radio
      – FM/AM
      – RDS
      – automatisch channel search
      – manual channel search
      – manual channel memory

Navigatie
      – navigatie software Europa
      – Laatste NAVTEQ map data

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
      • En Jefferson, ik heb geen haast hoor. De radio ligt voorlopig toch nog maar in de kast te wachten om ingebouwd te worden.

Geen idee of het ook interessant is als je er de radio ook nog bij moet kopen. Ik heb de mijne namelijk voor niks :mrgreen:
          Maar de afneembare frontjes zijn los te koop voor ongeveer €300,-, dus voor mij is dat nu wel interessant.
          De navigatie is bij mij trouwens ook gewoon nederlandstalig.

[quote=”Double G” post=127353]Zeg Jefferson, zou je voor mij misschien nog een close-up kunnen maken van de voorzijde van de radio zonder frontje en van de achterzijde van het frontje? Ik heb namelijk een splinternieuwe Krämer KR737, wat dezelfde radio is als de Porsche Classic, maar met een ander frontje. En aangezien de frontjes los verkrijgbaar zijn wil ik wel eerst zeker weten dat het past voordat ik er eentje ga bestellen.[/quote]

Zijn deze dan goedkoper? En wat bedoel je met frontje, het geheel met de Porschetekst op?

[quote=”Double G” post=127353]Ik heb namelijk een splinternieuwe Krämer KR737, wat dezelfde radio is als de Porsche Classic, maar met een ander frontje.[/quote]
                  Heb deze radio eens opgezocht.
                  Heb je deze hier gekocht? Ebay?
                  Weet je of de navigatie Nederlandstalige stem aan boord heeft?

Hi DoubleG,
                    ik kan dat helaas wel pas van’t weekend doen.

Zeg Jefferson, zou je voor mij misschien nog een close-up kunnen maken van de voorzijde van de radio zonder frontje en van de achterzijde van het frontje? Ik heb namelijk een splinternieuwe Krämer KR737, wat dezelfde radio is als de Porsche Classic, maar met een ander frontje. En aangezien de frontjes los verkrijgbaar zijn wil ik wel eerst zeker weten dat het past voordat ik er eentje ga bestellen.

hoi hoi
                        volgende week gaat mijn auto naar garage grote beurt
                        en monteren ssi met dansk
                        en porsche classic radio .die kost 695 euro
                        vr gr :drink:

Ziet er mooi uit!!!

Mooi resultaat ! :up:

Tis een prachtige radio, maar voor mij te oude looks voor in een 911 van de jaren 80-90, dit is meer jaren 60-70

Hierbij 2 snelle fotootjes met de gsm.

Ik heb hem uiteindelijk bij Bulen besteld en laten plaatsen.

@Jefferson

Heb je foto’s? Waar heb je hem uiteindelijk gehaald?

Focal :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.