Nieuwe Porsche radio, oude looks

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe Porsche radio, oude looks

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Weet er toevallig iemand waar ik deze radio zou kunnen kopen, heb een website gevonden in nederland maar daar was deze best duur te noemen, misschien dat deze op nog andere verdeelpunten te verkrijgen is aan een scherpere prijs

[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/2614/porscheclassicradiogps.jpg[/IMG]

Dit toestel is goed voorzien van mogelijkheden maar der staat geen merk bij
      Functies:

System
      – Microsoft Windows CE 6.0 operating system
      – Bluetooth handsfree set
      – USB-aansluiting
      – 2x SD card slot
      – Samsung 400 MHz CPU
      – 3,5″ Touchscreen LCD (16:9)
      – Resolutie 480 x 234 px.
      – AV-in for rear view camera (AV1, AV2)
      – 2x video out
      – afstandsbediening
      – sub-out
      – aux-in
      – microfoon in

DVD/CD/MP3
      – DVD/CD drive
      – DVD/VCD/CD/MP3/WMA/JPEG playback
      – DVDr/DVDrw/CDr/CDrw playback
      – MP3 ID3 display
      – antishock mechanisme
      – 4-band EQ (classic, pop, rock, flat)

Audio
      – versterker 4 x 25W (max.)
      – volume/balans/fader/treble/bass
      – mute

Radio
      – FM/AM
      – RDS
      – automatisch channel search
      – manual channel search
      – manual channel memory

Navigatie
      – navigatie software Europa
      – Laatste NAVTEQ map data

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
      • Het enige wat nu keihard opvalt is dat de boxen in een 964 toch niet zo schitterend zijn 🙄

Tja, daar hebben ze bij Porsche nooit echt kaas van gegeten. Ook in mijn huidige 997 met Bose systeem vind ik de sound niet optimaal. Zeker niet als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld de Audi of de Mercedes.

Maar goed, de sound van de wagen maakt dan weer veel goed :music:

Wel een mooie oplossing, die radio in een classic. :up:

De mijne is gisteren gemonteerd. Het plaatsen was volgens mijn garagist zeer eenvoudig.

Het front steekt inderdaad een beetje uit. Maar dit stoort in het geheel niet en draagt m.i. zelfs wat bij tot de classic look. En dit is ook functioneel nodig om het front open te kunnen klappen. Want achter het front heb je toegang tot de 2 SD kaartlezers en DVD/CD speler.

Tot hiertoe vind ik het gebruiksgemak goed meevallen.
          Het is alleen wennen dat het schermpje vrij klein is in vergelijking met bv de gps in mijn DD.

Schitterend om alle moderne functies (gps, hands free telefoneren, mp3, TMC, etc) in je wagen te hebben zonder dat de klassieke looks verloren gaan. Mijn garagist wees me erop dat je zelfs nog een achteruitrij-camera erop kan aansluiten.

Het enige wat nu keihard opvalt is dat de boxen in een 964 toch niet zo schitterend zijn 🙄

Anoniem

De Classic Radio past niet mooi in het dashboard van een 993 en 964.
            Het front steekt er zo’n 10mm uit, net een radio die er “provisoir” werd ingeploft.

http://img2.auto-motor-und-sport.de/Detail-Porsche-Navigationsgeraet-19-fotoshowImageNew-5b6cbb50-502854.jpg

http://img547.imageshack.us/img547/6156/screenshot20130113at732.png

[quote=”PatrickB” post=125565]Voor alle duidelijkheid, het display van die radio is stuk. Voor je als gek gaat bieden. :coolness:[/quote]
              Hé, dat is toch wel een belangrijke opmerking !
              Dat verklaard de lage biedingen.

Zelf heb ik geen interesse in deze radio maar ik veronderstel als je op dergelijk item gaat bieden dat je eerst de omschrijving grondig leest.

Ik denk ook dat dit niet zo eenvoudig te herstellen is.

PB

Voor alle duidelijkheid, het display van die radio is stuk. Voor je als gek gaat bieden. :coolness:

Jongens er is niets verdwenen, beter zoeken hé 😀 .

Neem gewoon mijn link over en dan zit je direct op de juiste pagina op Ebay !

KLIK HIER

Nog 5 uurtjes te gaan en hoogste bod is 1,50 euro 😉

lap; radio weg! Wat nu gezongen…?

This listing (181100662437) has been removed, or this item is not available. 😕

Hoe kom ik bij deze veiling terecht? Heb overal op geklikt, zelf laten zoeken op ebay maar niet te vinden? :bounce: :bounce:

Hey ben van plan om voor de zomer ook de radio eens aan te pakken aangezien ik nu niks heb. Dus ben wel geinteresseerd in gebruik en prijskaartje voor alles. Zou je ons op de hoogte kunnen houden van je bevindingen. Grtz

De mijne is aangekomen en wordt komende week geïnstalleerd. Ben heel benieuwd…

Ik ben wel geïnteresseerd. Kan je je bevindingen posten, mocht je een exemplaar in je handen hebben?

grtz Fabio

PB

Idd Samsung volgens deze pagina, met PDF brochure. 😆
                                    Classic Porsche Radio

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.