Nieuwe Porsche radio, oude looks

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe Porsche radio, oude looks

• Maker
    Discussie
  • Weet er toevallig iemand waar ik deze radio zou kunnen kopen, heb een website gevonden in nederland maar daar was deze best duur te noemen, misschien dat deze op nog andere verdeelpunten te verkrijgen is aan een scherpere prijs

[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/2614/porscheclassicradiogps.jpg[/IMG]

Dit toestel is goed voorzien van mogelijkheden maar der staat geen merk bij
    Functies:

System
    – Microsoft Windows CE 6.0 operating system
    – Bluetooth handsfree set
    – USB-aansluiting
    – 2x SD card slot
    – Samsung 400 MHz CPU
    – 3,5″ Touchscreen LCD (16:9)
    – Resolutie 480 x 234 px.
    – AV-in for rear view camera (AV1, AV2)
    – 2x video out
    – afstandsbediening
    – sub-out
    – aux-in
    – microfoon in

DVD/CD/MP3
    – DVD/CD drive
    – DVD/VCD/CD/MP3/WMA/JPEG playback
    – DVDr/DVDrw/CDr/CDrw playback
    – MP3 ID3 display
    – antishock mechanisme
    – 4-band EQ (classic, pop, rock, flat)

Audio
    – versterker 4 x 25W (max.)
    – volume/balans/fader/treble/bass
    – mute

Radio
    – FM/AM
    – RDS
    – automatisch channel search
    – manual channel search
    – manual channel memory

Navigatie
    – navigatie software Europa
    – Laatste NAVTEQ map data

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • @terrum op Porsche-blog.nl een artikel terug gevonden daar staat dat de radio te koop zou zijn voor 595 euro incl btw .
      Inderdaad de prijs in Nl 749 euro .Misschien eens navragen hier in Belgie .

[quote=”911_NL” post=90326]Ik heb het hier over niets anders gehad dan de Radio/Navi die Terrum met het eerste plaatje in dit topic heeft laten zien :wtf:[/quote]

😀
        Dat verklaart de Samsung/Becker discussie terwijl er op die “van” Wim duidelijk Becker opstaat :first:
        Dat verklaart ook de goedkope prijs, want die Beckers had ik (meen ik) voor 1500 Euro zien staan.
        Ik zat blijkbaar op een andere, euh… golflengte 8)

die radio die ik poste ben ik tegen gekomen op een nederlandse website voor de prijs van €825,-,
          Olaf heb jij meer adres gegevens van verdelers , eventueel ik duitsland of nederland, kan ik hem laten opsturen en dat ding eens grondig testen, der moet iemand den eerste zijn die dat koopt hé 🙂

Ik heb het hier over niets anders gehad dan de Radio/Navi die Terrum met het eerste plaatje in dit topic heeft laten zien :wtf:

Of er nu Becker of Samsung op staat of niet, ze zullen toch van ergens “ginderachter” komen hoor 😉

Dit is echter niet het model dat Terrum zocht, moeten we die niet eerder bij VDO gaan zoeken?

… voor ‘n Samsung vind ik ‘m te duur 😈

Wim

Mat alle twee niks mis mee toch. 🙄

.. en ik Samsung :sarcastisch

Onlangs kwam deze radio nog ter sprake in een Porsche magazine .
                      Nieuwe radio met retro-look.

Ik gok toch Becker .

Het is de zogeheten Porsche Classic Radio Navigation System onderdeel # 911 645 910 00

In NL te koop – prijs vanaf € 749,- incl. BTW
                        In D te koop – prijs vanaf € 655,- incl. MwSt.
                        In de UK te koop – prijs vanaf £589,- incl. VAT
                        In de US te koop voor ongeveer $995,- incl. taxes

… dan zit er nog enig prijsverschillen in de modellen met of zonder TMC ontvanger (Traffic Management).

Ik durf niet te zeggen of Becker de fabrikant is van deze Classic – dat houden ze redelijk geheim – en ik heb er nog nimmer 1tje in m’n handen gehad om goed te kunnen bekijken 😐

Wim

Volgens mij is dat Becker, die maakt wel meer oude modellen voor bepaalde jaartallen Porsche.

Hier nog voor oudere types eentje.

Anders Olaf eens contacteren, (911_NL) die weet daar wat meer over volgens mij. 💡

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.