Nieuwe Porsche rijder

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe Porsche rijder

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen,

Ik heb hem 🙂

ben hem net gaan ophalen in het verre Limbirg, mijn eerste porsche.
    het is een 993 geworden, ik heb de hele weg naar huis met een lach op mijn gezicht gezeten 😀

Al van toen ik nog een kleine jongen was droomde ik van ooit een (DE) Duitse sportwagen te hebben.

Ik ben op het valk van Porsche een volledige leek! De verkoper heeft me over dit forum verteld,

Ik ga hier eenns op zoek naar wat nuttige info, namen adressen…

Ik moet wel zeggen, ik ga af en toe een vraag stellen, en hoop op duidelijke antwoorden, de vorige forums waar ik op zat hadden daar soms nog problemen mee…

Ik heb nog geen fotos kunnen nemen, moet eerst nog een deukje uit voor spatbord gehaald worden en wat kleine deukjes in de deur en vooral eens heel goed gekuisd worden…

groetjes
    PDR

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Proficiat! 😀

PT

Van harte !!

rjf

Proficiat en welkom 😀

Limburg is niet ver . (Wij rijden hier dan ook al bijna een eeuw niet meer in paard en kar)
            Niets is zelfs ver in een Porsche .
            Maar Limbirg lijkt me wel ver . Dat vind ik niet terug op de kaart .
            In elk geval van harte met je aanschaf

Anoniem

Lap weeral eentje die het wereldkampioenschap voetbal niet zal volgen 😆 😆

Ja nen 993, vandaag naar zo’n 4S van da type met 19.000 km op de teller staan…:shock: en dan rustig verder gewandeld 😕

Pascal, proficiat!

Raar 💡 maar nogal wat Pascal’s hier met 993’igers vind ik

Limburg ver!! Hoe kom je erbij?

Welkom en inderdaad en erg leuke starter zo een 993 ❗

Een Porsche ziet er toch altijd goed uit, of hij nu proper staat of niet 🙄 ? En zeker een 993. Succes met je wagen.

Wim

P_is_for_Pascal schrijft:

Dank je wel
                    Fotos komen zeker, maar eerst moet hij proper staan!

Verschil tussen voor en na is ook altijd mooi om te zien. 💡

welgekomen (en ook welgekozen)

Proficiat met de aankoop van je 993. De eerste porsche is meestal diegene waar je het meeste plezier aan beleeft. Telkens ik een 993 zie rijden kijk ik achterom (wat ik bij een 964 niet heb 😳 ). Is en blijft een klassieker 😉

Dank je wel
                          Fotos komen zeker, maar eerst moet hij proper staan!

verre limburg ? 👿 👿 👿
                            met een porsche is niks ver

blijkbaar had niet enkel jij een grote smile tijdens je eerste rit, ook je 993 lag blijkbaar in een deuk van het lachen! 😉 Veel plezier met een van de leukste 911’s ooit gemaakt…

Wim

Welkom hier op ons forum, en veel plezier met je Porsche.

Wel foto’s plaatsen hè, zijn we hier gek op. 😉

Anoniem

Een 993 is alleszins al een klapper om mee te starten ! Een droombak die volgens mij zeer zeker een topbelegging is waar je heel veel fun gaat mee beleven.
                                  Goede keuze, was het niet voor de taks tegenover mijn 3,2 ik kocht er ook een.
                                  Je mag altijd enkele foto’s plaatsen ook hé …
                                  Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.