nieuwe porsche zaak

Home Forum Porsche Links nieuwe porsche zaak

• Maker
    Discussie
  • hey,

ik ben de laatste maanden zo een beetje bezig mijn droom waar te maken, ik ben men eigen zaakje aan het opstarten met alles voor de transaxle porsche. het gamma is nog niet heel uitgebreid maar hoop er zo vlug mogelijk verandering in te brengen
    dit is de link: http://www.dvl-cars.be/
    ja, er staat nog niet veel online maar heb al wel veel meer aan stukken liggen en heb ook een paar wagens, deze komen zo vlug mogelijk online

groetjes
    Dieter

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • uitstekend idee!!! Veel succes met de opstart en verdere verloop!!!! 😉

Ben zaterdag bij Dieter langs geweest om een voorste bumper voor mijn 924 af te halen. Is netjes in de grondverf gezet en voor 40 Euro is zijn prijs onklopbaar (FG, Van Kessel, … ) Heb ook van die witte richtingaanwijzers voor mijn 944 turbo bij hem gekocht aan 80 Euro, goedkoopste dat ik ze tot hiertoe vond was bij De Coene voor 105 Euro.
        Met andere woorden, Dieter ge gaat mij nog wel terug zien.

😀 wink:
          nee, ik begin volgend jaar te bouwen met bijhorende garage enzo en ik beloof dat ik dan een receptie ga houden en zal er dan wel iets extra bij doen om het goe te maken 😉 zal jullie wel op de hoogte houden

Dieter

Ja , zo’n zaak moet je openen met aanwezigheid van een hele hoop Porsches , en ja ……die eigenaars moet je er dan maar bijnemen 😈

Is er geen openingsreceptie in het vooruitzicht ? 😉

allemaal al bedankt voor de reactie.
                luc, uw ervaren raad ga ik zeker nog is nodig hebben, merci 😉

Dieter

Ook van deze kant succes met de zaak.

Maak er het beste van, en als je eens iets moet weten bel me gerust maar.

SUCCES !

Succes Dieter !

S2

Alvast een heel mooie site.

Veel succes!

Succes.

leuk om te weten!

Succes ❗ ❗ ❗

Anoniem

Wel wel, in Westerlo. Ik heb daar ooit nog gewoond.

Veel succes met de zaak Dieter.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.