nieuwe porschevelgen op ebay

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen nieuwe porschevelgen op ebay

• Maker
    Discussie
  • Zijn dit de originele velgen van een 993 met nieuwprijs ongeveer 700,00 € per stuk ❓ De verkoper uit Hasselt noemt ze originele-PORSCHE-CUP-II-velgen.

KLIKKERDEKLIK

[size=59:w28khoet]-even linkje ingekort en werkzaam gemaakt door Mod-[/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Met “Johnny Slee” kan ik leven 😈

😆 😆 😆

oke oke, jammer dat die originele velgen onder een “johnny” bak gaan steken

Hey hey , onder mijn nieuwe werkpaard komen ook Porsche velgen 🙄 😈 😉

😆

yep inderdaad, was ook te verwachten, 4 dezelfde velgen… triestig dat ze die originele verlgen onder een “johnny” bakske gaan steken 🙁

Anoniem

[quote=”jokke”:lqyybc44]Denk niet dat de verkoper ze laat gaan voor 355,00 € (minimumbod niet gehaald).
                [/quote]
                Denk niet dat het een veiling met minimumbod was, staat toch nergens te lezen. Dus ik vrees dat de verkoper, volgens de regels van ebay, de velgen zal moeten laten gaan voor deze lage prijs 🙁

Veiling afgelopen.Hoogste bod is 355,00 € door dezelfde bieder die bij de vorige veiling (die geannuleerd werd) het tweede hoogste bod had nl. 570,00 €.Denk niet dat de verkoper ze laat gaan voor 355,00 € (minimumbod niet gehaald).
                  De verkoper heeft 9 jaar in Duitsland gewoond en de velgen daar gekocht voor 1000,00 €.

velgen gaan al heel wat minder snel de hoogte in nu.
                    Staat nu ook duidelijk vermeld dat het om 4 dezelfde maten gaat.

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl … %3AIT&rd=1

Nog iets meer dan 2 uur te gaan en nog maar 152€

Lijkt me ideaal voor een VW tuner of zo

Mijn zoontje hé.

Jouw kat heeft wel een droom van een krabpaal gekregen zeg!
                      HIER
                      staat nog één CUP2 velg… wel geen originele…

jamaar gij zijt dan ook vééél ouder Stefan, gij heb meer tijd gehad om iets te kopen 😈

Precies fan van Cars?

idd, met 50 cent! Alhoewel uwe feedback minder goed is hé 😉

ik win 😉 )

EUR 575,00

hoeveel gingen ze vorige keer ?

Zal nog eens een bodje doen. 50€ wil ik er nog wel aan geven. Spijtig dat ze niet onder een Golf VR6 passen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.