nieuwe porschevelgen op ebay

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen nieuwe porschevelgen op ebay

• Maker
    Discussie
  • Zijn dit de originele velgen van een 993 met nieuwprijs ongeveer 700,00 € per stuk ❓ De verkoper uit Hasselt noemt ze originele-PORSCHE-CUP-II-velgen.

KLIKKERDEKLIK

[size=59:w28khoet]-even linkje ingekort en werkzaam gemaakt door Mod-[/size]

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • toch niet, velgen staan terug te koop + ik denk dat er vele de velgen voor ene porsche wilde als ge de nicknames ziet…

Nu zal hij wel niet meer zo hoog komen denk ik

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=003&item=130031529996&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

[quote=”stefx911″:13da40sv]Dan is de koper wel in ‘t zak gezet![/quote]

Ja en nee want ik was de bieder met het hoogste bod.Ik zou de velgen volgende week bij hem afhalen maar bij nader inzicht bleek het dus om 4 voorvelgen te gaan.Ze zijn wel splinternieuw.
        De verkoper was sportief genoeg om de deal te annuleren.Vriendelijke jongen want als hij echt op zijn strepen zou staan ben ik verplicht van ze te kopen.Het tweede hoogste bod was slechts 5,00 € verschil dus ga ik er van uit dat die persoon de velgen koopt.

tja typisch iets voor tuners dan hé, van die gasten die dat onder een vw bus of een golfke zetten…

Dan is de koper wel in ‘t zak gezet!

[quote=”Setakira”:3tbwx723]Ja mijn achterste zijn een heel stuk dieper dan deze 4 op de fotos.

Wel vreemd dat hij dan schrijft dat ze van een 993 komen, moeten dan 2 993s zijn en enkel de voorste….[/quote]

Heb contact gehad met de verkoper.De 4 velgen zijn identiek,dus van een 993 voorwielen.

Ja mijn achterste zijn een heel stuk dieper dan deze 4 op de fotos.

Wel vreemd dat hij dan schrijft dat ze van een 993 komen, moeten dan 2 993s zijn en enkel de voorste….

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben Seta!
                  Verkoper spreekt ook maar over 1 maat en op de foto komen ze zo te zien net even hoog.

ik heb er niet op geboden omdat ze op foto blijkbaar 4xdezelfde zijn

Yep, dit zijn de originele 993 velgen: CUP 2

Ik heb dezelfde in de aanbieding MET banden: http://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?t=2457

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.