Nieuwe schoentjes voor mijn 968CS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Nieuwe schoentjes voor mijn 968CS

• Maker
    Discussie
  • Gisteren na een paar urtjes poetsen en polieren is mijn 968CS voorzien van nieuwe velgjes (met dank aan McKlusky) .
    De 8,5 en 9 duimers moesten plaats ruimen voor 9 en 10,5 duimers en ik moet zeggen dat ze perfect staan.
    De banden maat is hetzelfde gebleven (225 voor en 265 achter)

Ook het interieur heeft een lichte wijziging ondergaan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Perfect.
      Nu nog zorgen dat ik deze week op de keuring geraak. 😕

Schoon koen echt waar, ik breng dus alles meehé zaterdag goed ?

ken

ik sluit mij zeker aan bij de uitspraak van Dave!!
          ze passen er mooi op!

echt knappe foto’s koen, en een toffe locatie , je keert regelmatig terug naar ham zie ik 😉 )

de bredere randen vind ik ook mooier uitkomen op je wagen dan de vorige velgen… echt een heel mooi zicht !

Die eerste wel , die tweede minder , maar de enigste met zij-aanzicht (op aanvraag van RSR) 😉
              Bedankt voor het complimentje.
              Hier nog twee van vandaag

Met de communikant (mijn petekind)

en de chef Controleur (mijn zoontje Justin) 😆 😆 😆

[quote=”911-lover”:3d9oi8je]Alsjeblieft , een leukere foto.
                En ze raken niets. Getest met 4 personen en volle tank (zelfs op ongelijke bodem) 😉

Hier het zij-aanzicht (zonder mooie achtergrond) 😉

prachtige pics 8)

Alsjeblieft , een leukere foto.
                  En ze raken niets. Getest met 4 personen en volle tank (zelfs op ongelijke bodem) 😉

Hier het zij-aanzicht (zonder mooie achtergrond) 😉

Geen draken en geen chinese tekens , enkel zwarte matten met een blauw geborduurd randje in de kleur van de wagen en de zetels. 😉

mooi 8)

alleen de matjes vind ik minder… lijken der zulke uit de GB waar van die draken en chinese tekens opstaan 🙄

Ben net terug thuis van mijn zoon te halen.
                        Het zal voor morgen of zondag zijn 😉

Komaan Koen,

haalt die 968 buiten en trek wat deftige foto’s met dit mooie weer 🙂

ken

dat vraagt naar meer foto’s 😀 😉

[quote=”Number1″:1mxrcg5z]welke ET hebben ze nu Koen?[/quote]
                              Als ik me niet vergis et 50 vooraan en et 57 achteraan

welke ET hebben ze nu Koen?

knappe zitjes en matten koen !

ben ook eens benieuwd naar een zijaanzicht met de nieuwe velgen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.