Nieuwe site CCR

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe site CCR

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik weet dat er veel mensen zijn van het forum die onze projecten volgen over de restauraties.

Wij (Timo en ik) hebben hier nu een vraag over.
      De site is sinds vandaag vernieuwd in de lucht, en aangepast aan onze kleuren en logo.
      Ook hebben wij nog andere dingen veranderd.

Ik wil nu graag jullie je ongezouten mening over de site geven in dit draadje, zodat we eventuele minpunten nog kunnen aanpassen of verbeteren.

Mijn dank hiervoor.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • XXX

Wim, Timo, proficiat, verzorgde site.
        Wat ik hier van opmerkingen lees en zelf gezien heb:
        De fotoreeksen van de projecten, top man. :respect2:
        De methode 1 & 2 zijn duidelijk en voldoende van foto’s gedocumenteerd.
        Op tekstueel vlak volg ik de opmerkingen wel om iemand te consulteren die er wat sterker in is.
        Ik wil zeggen, ‘t is voor ons allemaal duidelijk waar je heen wil en wat jullie kunnen maar voor een nieuwkomer kan dit momenteel wel een afknapper zijn.
        En die foto van Timo, lijkt me een lefgozer die wat vrij tijd had om te poseren… Zelf weet ik wel beter maar ‘t is een echt broekje op de foto niet?

Hey, veel respect voor jullie werk en voor jullie kunst in het restauratiegebeuren. Mijn ‘mond aan mond’ reclame heb je gratis hoor. :up: :up: :up:

F

Site ziet er goed uit. Vooral veel foto’s en dat zien we zo graag hé :first:

in België kan u kiezen 😀

De (lopende) projecten zijn de grootste meerwaarde voor de site volgens mij en die zijn echt goed gebracht. :up:

Tevens kan u voor inspectie aan uw klassieker

Tevens kunt u. 😉

Overzicht van de restauraties is nu :up:

Wim

😕 kan je totaal niet volgen, heb je mijn allereerste post gelezen, dus site is aangepast, dingen vernieuwd en andere kleuren.

Nieuwe is er niet afgehaald maar was even off line voor nog wat wijzigingen.
                  En de nieuwe is qua opzet hetzelfde, maar anders van opzet en meer in de huiskleuren 💡

En de foto die ik poste…………kijk eens naar mijn tekst die ik bij de foto schreef. 😉

Aha ik was al gaan kijken op de site maar vond de verschillen met de vorige website zo klein aja de nieuwe is er terug afgehaald k ben benieuwd naar de nieuwe laat maar komen !

Gigolo Timo, schitterende foto maar niet voor op de site vind ik, Timo mag best wat professioneler overkomen , grts
                    :salut:

Wim

Klopt, heb hem even off line voor nog wat aanpassingen.
                      Komt door al die zeuren hier op het forum. :happy: :mrgreen:

Morgen in de voormiddag zal hij weer draaien.

PB

Je website lijkt er uit te liggen Wim, ik krijg hem niet open.

Wim

Zo plaatsaanduiding en routeplanner ook weer actief.

Zijn we er nu, of moet er nog iets gebeuren buiten de tekst. :sarcastisch 😆

Mijn eerste indruk is een overzichtelijke website , waar ik snel al de nodige info kan vinden en dat me vertrouwen geeft . :up:

Wim

@Bert, bedankt en zal het doorgeven aan de mannen.
                              En zal zeker nog wel een keer lukken. 😉

Wim

@G-man

Volgens de dikke

lopende,
                                tijdens het verloop van; tot de voltooiing van een voortgaande ontwikkeling.

bezig,
                                ergens aan werkend Voorbeelden: `Ik was juist bezig de zaak af te ronden.`, `bezig zijn met een nieuw boek`een bezige bij (iemand die het heel druk heeft)Hij is bezig. (hij kan niet worden gestoord) …

afgerond,
                                Afgesloten, Compleet, Gecompleteerd, Globaal of in zijn geheel klaar, Klaar tot op de komma nauwkeurig (crypt.) Voltooid

beëindigd,
                                `de werkzaamheden beëindigen`,
                                `een bedrijf beëindigen`,
                                `een relatie beëindigen`
                                Synoniemen: afsluiten, opheffen, stoppen

Dus lijken mij 2 gekozen benamingen nog zo slecht niet. 😉

De site ziet er zeer netjes uit!

@Wim
                                  , bedankt voor het fijne ontvangst vandaag, ik keek al vol bewondering naar de dingen die jullie uitvoerde :respect2: maar na de rondleiding vandaag is de bewondering en het respect voor jullie nog extra gestegen :first: :first: :up:

Succes met de zaak en hopelijk kunnen we in de toekomst nog zaken doen :popcorn:

Groeten Bert 😉

J

Ziet er al beter uit Wim!
                                    Allleen zou ik bij projecten de termen ‘lopende’ en afgeronde’ anders formuleren.
                                    Wat denk je van ‘bezig’ ipv ‘lopend’? Of ‘in uitvoering’?
                                    En ‘beëindigd’ ipv ‘afgerond’?
                                    Just a suggestion…
                                    Maak je niet druk, het ziet er goed uit hoor. ( en ik vind altijd wel iets om over te mekkeren…)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.