Nieuwe site CCR

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe site CCR

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik weet dat er veel mensen zijn van het forum die onze projecten volgen over de restauraties.

Wij (Timo en ik) hebben hier nu een vraag over.
      De site is sinds vandaag vernieuwd in de lucht, en aangepast aan onze kleuren en logo.
      Ook hebben wij nog andere dingen veranderd.

Ik wil nu graag jullie je ongezouten mening over de site geven in dit draadje, zodat we eventuele minpunten nog kunnen aanpassen of verbeteren.

Mijn dank hiervoor.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
      • Mekkeren??
        We zouden niet durven! :music:

Wim

[quote=”Mushroom” post=162665]
          Verder heb ik het steeds onhandig gevonden dat de foto’s van de restauraties telkens op verschillende pagina’s staan. Je bladert door 8 foto’s en moet dan weer op de volgende pagina klikken. Dat zou gewoon automatisch moeten doorlopen.[/quote]

En dat is al in orde gebracht. :relaxman:

Zijn er nog die wat te mekkeren hebben, want tis nu de moment. :mrgreen:

Wim

Kaartje stond er eerst op samen met een routeplanner, en bij het jukebox sleuteltje.
            Ik zie nu inderdaad dat deze niet meer actief is, dus weer even aan het werk. 😆

Hallo Wim en Timo,
              Kleurtjes en algemene opbouw van de site is best wel ok.
              Zoals al aangehaald door Bart en anderen, teksten kunnen beter. Een kaartje met de juiste ligging van het bedrijf kan ook een meerwaarde betekenen.
              Een site is een visitekaartje. En momenteel staat het visitekaartje van CCR niet in verhouding met het kwaliteitsvolle werk dat jullie afleveren.
              Heb in ‘t verleden enkele sites gebouwd en weet dat het minder simpel is dan de meeste facebookers denken, bijgevolg tonnen respect voor je inspanningen op dat vlak.

Wim

[quote=”Rocco” post=162684]eens een recente foto van timo liefst met baard van paar dagen zou ook al verschil maken[/quote]

Zoiets dan,

Is mij iets te gladjes. :mrgreen:

Overzichtelijk en mooie illustratie met foto’s! :applaus:

J

^ hahahaha, good one. 😀

@wim

De foto’s zeggen idd meer over jullie werk dan de proza die op de site te lezen valt. ( gelukkig maar… :))
                    Toch, zoals Mush ook zegt, mensen die nieuw zijn op jullie website (zoals ik daarstraks) krijgen maar één keer een eerste indruk.
                    Die website is een uithangbord, die zou tot in de kleinste details af moeten zijn.
                    Schrijfauten kunnen egt niet!

Ik had ook graag een positieve noot gezongen…
                    De foto’s van de afgeronde projecten zijn indrukwekkend! Petje af!

eens een recente foto van timo liefst met baard van paar dagen zou ook al verschil maken, hij heeft al zoveel ervaring en kennis maar dat zie je er niet aan 😉

en van chris 3 foto’s want die werkt voor 3 :mrgreen:

:bounce: :bounce: :bounce: 8) 😉

Wim

[quote=”Mushroom” post=162676]
                          Jammer, maar zo is het 😥 Hoeveel miskleunen van concullega’s moeten jullie niet oplossen? [/quote]

Die twee hebben niet eens een site. :happy: :happy:

[quote=”cabrio wim” post=162674]
                            Dus als het dan dicht gesmeerd is en de auto blinkt, plus een mooie site hebt zou dat dan wel verkopen. 😕
                            [/quote]
                            Jammer, maar zo is het 😥 Hoeveel miskleunen van concullega’s moeten jullie niet oplossen?
                            Gebakken lucht verkoopt altijd en overal goed. Dat is nou eenmaal hoe de wereld in elkaar zit.
                            Net daarom zou jullie site een weerspiegeling moeten zijn van jullie werk: Af tot in de puntjes :first:
                            Jullie doen eersteklas werk, maar dat wordt niet weerspiegeld door deze site. Misschien denk jij er anders over vanwege de foto’s, maar dan zitten we in een discussie zoals “automaat of handgeschakeld”, of “lucht- of watergekoeld” 😉

Wim

Niet verontschuldigen Bart, het is wel grappig op deze manier. :relaxman:

Voor een oude man die deze site doet is dat toch eigenlijk helemaal niet slecht als hobbyist. :mrgreen:
                              De meeste die veel jonger zijn als ik weten amper hoe het werkt op een computer, dus ik vindt mij wel een prof. 😆 😆

Dan nog even over de site.
                              Het is daardoor (de site) dat we zoveel werk binnen halen, klinkt dan in jullie ogen misschien raar omdat de site niet professioneel genoeg is.
                              Maar doordat ik foto’s post van wat en hoe we het doen, nemen de mensen juist contact met ons op, doordat we in onze keuken laten kijken.

Bij de meeste resto bedrijven zie je amper een foto van de werken, maar wel van voor elkaar.
                              Dus als het dan dicht gesmeerd is en de auto blinkt, plus een mooie site hebt zou dat dan wel verkopen. 😕

Kom maar los. :popcorn:

G-man zegt wat ik eigenlijk niet durfde 😳
                                Ik ken jullie en moest ik ooit geld hebben om een oldie te laten fixen dan twijfel ik geen moment, maar als ik jullie niet moest kennen en ik kom op die site dan denk ik “weer enen die achter zijn uren bezig is” 😳 😥

Sorry, sorry, sorry… 😳

Vraag eens aan ons opperhoofd? Die schudt de mooiste dingen uit zijn mouw…

http://www.zuffenhausenbastards.be/

Anders wil ik die lap tekst hierboven ook al eens herschrijven hoor…
                                Oja, het plaatje dat jullie gebruiken om jullie te contacteren is eigenlijk het slot van een flipperkast :mrgreen: Wel goed gevonden! :up:

Wim

@G-man, dat mag anders zou ik het niet vragen.

Maar dat is nu iets waar ik/wij geen geld in willen stoppen, en waar de mensen amper op letten.
                                  Het is dat ik er nu om vraag, maar er is nog niemand geweest in de 6 jaar dat we nu bezig zijn die daar een opmerking over gemaakt heeft. 😆
                                  Gaat bezoekers van onze site meer om de foto’s van de werken dan dat beetje tekst uitleg.

En het werk wat de mannen afleveren moet de professionaliteit naar buiten brengen van onze zaak, en niet een professionele website en geen goed of ondeugdelijk werk afleveren.

Wim

Dank je Mushi voor de verbeteringen, maar probleem is dat hij in de tekst niet alles pakt wat jij aangeeft, was toen ook al een probleem, en doet het dus nog steeds niet.
                                    Heb ik dus nu moeten omzeilen door auto taal correctie uit te zetten, anders gaf hij steeds andere woorden op de Mac, of veranderde de zinsopbouw.

Maar is grootste deel is gelukt op deze manier :up:

Dan de foto’s op de pagina die je aanklikt lopen al automatisch door, maar kunnen op deze vorm van website max per 9, meer gaat niet.
                                    Maar is nu al makkelijke dat hij automatisch stopt op het eind en je gelijk de volgende pagina kan aanklikken.
                                    Eerder begon die automatisch weer bij de eerste foto als je bleef klikken.
                                    Dus kan ik weinig aan veranderen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.