Nieuwe site CCR

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe site CCR

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik weet dat er veel mensen zijn van het forum die onze projecten volgen over de restauraties.

Wij (Timo en ik) hebben hier nu een vraag over.
      De site is sinds vandaag vernieuwd in de lucht, en aangepast aan onze kleuren en logo.
      Ook hebben wij nog andere dingen veranderd.

Ik wil nu graag jullie je ongezouten mening over de site geven in dit draadje, zodat we eventuele minpunten nog kunnen aanpassen of verbeteren.

Mijn dank hiervoor.

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
    • J

Mush haalde er mooi de fouten uit maar dan nog zou ik dat profiel (en de rest van de site) laten herschrijven door iemand met enige taalkundige kennis…
        Woordkeuze, woordgebruik, zinsbouw … Sorry maar het trekt op niks…
        Komt amateuristisch over op deze manier en dat doet imo afbreuk aan de kwaliteiten die jullie wel hebben en waar je geld mee wil verdienen nl sleutelen aan onze geliefde oldtimers…

Investeren in een professionele website, die jullie naar buiten brengt als vakkundige professionals, is imo een goed idee. Deze site doet dat niet, vind ik.

Mijn ongezouten mening, je vroeg er om. (Bij deze ook al gelijk mijn excuses
        Misschien een beetje hard maar enkel bedoeld als opbouwende kritiek.

Netjes, duidelijk en wat kleur….ik kan er ook niet veel op aanmerken. Goed gedaan!

[i]CCR is een auto carrosserie restauratiebedrijf gericht op de oldtimer en klassieke auto.

Het bedrijf is gevestigvestingsstadje Hulst, in het vlakke Zeeuws-Vlaanderen.

Ik heb het bedrijf body- en paintshop.

Ikzelf ben Timo van Leuven, en heb alle opleidingen van carrosserie/plaatwerken met goed gevolg afgelegd.

Ruim 8 jaar actief in de voor oldtimers hiervan mijn werk gemaakt en als zelfstandige begonnen.

Beheers verder alle vormen van plaatwerk en Engels wiel, vertinnen en spuitwerken.

In de verschillende afdelingen die het bedrijf huisvest kan de restauratie van uw klassieke carrosserie in gedeeltes, maar ook geheel voor u worden verzorgd.

Het beitsen (ontlakken) en/of KTL behandeling van uw klassieker, bekleden, repareren van uw interieur of onszelf.

Voor meer informatie mag u ons altijd bellen of mailen.[/i]

:salut:
            Verder heb ik het steeds onhandig gevonden dat de foto’s van de restauraties telkens op verschillende pagina’s staan. Je bladert door 8 foto’s en moet dan weer op de volgende pagina klikken. Dat zou gewoon automatisch moeten doorlopen.

Ik zie geen min-punten. Mooie site :coolness:

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.