Nieuwe Sleutel ??

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe Sleutel ??

• Maker
    Discussie
  • Door een stom toeval één van de twee sleutels van de 996 (met afstandsbediening cv) kwijtgeraakt.
    Wat is de procedure om terug een tweede sleutel te bekomen ? Zijn er eventueel andere opties ? Wat zal het kosten ?

Iemand tips en/of ervaring ? Bedankt op voorhand 🙂 )

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • vergeet niet dat je met een sleutel zonder zender enkel je deuren kan opendoen en de wagen NIET kan starten, dus het heeft mijn inziens weinig nut, groeten jan

Inderdaad dat is ook een mogelijkheid, om de sleutel eenvoudig (zonder handzender) te laten bijmaken…. maar ik verkies toch de officiële procedure denk ik (sleutel met zender/afstandsbediening)
        Heb info genomen bij officiële dealer en de prijs zal tussen de 150 en 200 euro liggen.
        Thanks voor de info

[quote=”targaboy”:3pb5okfl]tja je bent beter met een oldtimer met een éénvoudige sleutel
          dan kan je die bijmaken voor 12 euro 😆 [/quote]

ik heb die laten bijmaken bij bloksecurity in herentals voor 4 euro… 8)

ik vrees dat de 90 euro nog te optimistisch is… Heb vorig jaar een defecte sleutel met afstandsbediending van mijn Boxster moeten vervangen (tweede sleutel deed het ook niet meer), en dat grapje heeft liefst 150 euro gekost! Ik hoop dat je er goedkoper vanaf komt…

ken

[quote=”targaboy”:2fcbkl5g]gade gij ook komen miss naar onze rit????? 😀 [/quote]

ik weet het nog niet, kzou eens een rit meedoen om iedereen eens te zien natuurlijk en om de sfeer op te snuiven 8)

tja je bent beter met een oldtimer met een éénvoudige sleutel
                dan kan je die bijmaken voor 12 euro 😆

Enkele jaren geleden moest ik mijn afstandsbediening vervangen wegens kapot.Aankoop (zonder sleutel)+ programmering kostte toen ongeveer 90,00 €.

gade gij ook komen miss naar onze rit????? 😀

ken

ai niet zo’n leuk nieuws natuurlijk

[quote=”targaboy”:2b65gvxl]inderdaad naar dealer gaan is enig oplossing
                      maar ik heb een oplossing om je sleutel nooit meer te verliezen
                      kzal het je geven op de rit van 18 maart
                      😉 [/quote]

ah je kent er een oplossing voor targaboy 😉 😀
                      wijle zijn ook nieuwsgierig allé ik toch alvast 😉

inderdaad naar dealer gaan is enig oplossing
                        maar ik heb een oplossing om je sleutel nooit meer te verliezen
                        kzal het je geven op de rit van 18 maart
                        😉

hallo, langs gaan bij een officieel verdeler van porsche, neem zeker al je documenten mee, want die gaan ze vragen (ieder framenummer is gelinkt aan bepaalde pin codes), bovendien hebben zij de nodige computers om zo een sleutel te programmeren, geen alternatief mijn inziens en niet goedkoop! janneman

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.