nieuwe Speedster in de maak!!

Home Forum Porsche Talk nieuwe Speedster in de maak!!

• Maker
    Discussie
  • Jawohl cabriofreunden, de foto’s zijn reeds aan het rondgaan van een nieuwe Speedster die Porsche momenteel zijn ‘verplichte’ trainingsrondjes op de Nürburgring laat draaien…

En nee, het is geen 911!! Het is een variant van de Boxster!! Met duidelijk op de foto’s te zien een verlaagde voorruit en een dubbele speedhump achter de hoofdsteunen…

Alweer een leuk speeltje om op onze lijst voor de Sint te zetten.. Alleen dat braaf zijn lukt nog niet altijd! Dedju… :mrgreen:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Hardtop zou verboden moeten worden op een cabrio 🙄 De mooiste dagen zijn meestal in de winter.

tja, soms hangt het er natuurlijk wel een beetje van af wat je moet gaan doen. Bij mij gaat het dakje vrij snel open, en een gewoon openschuivend dak zo goed als altijd, maar als ik bvb een voordracht moet gaan geven (in kostuum), dan gaat het dakje ook doorgaans toe als het te warm is, en de airco aan, want daar met een kletsnat bezwete rug/kleren aankomen, is vaak ook geen zicht, en niet aangenaam, dus…

Al begrijp ik wel niet dat ik nu nog mensen zie rondrijden waar de hardtop nog op zit! Dat zou er nu toch al lang af mogen zijn, gezien de prachtige dagen die we al gehad hebben…

WB

kvind het ontwerp anders wel iets hebben zenne……………. 8)

[quote=”ppp 356″:3og2dq6e]Cabrio’s zijn gemaakt om open te rijden, de kap is enkel maar als het te gortig word. De laatste jaren heeft men de cabrio’s zo gemaakt dat ook de softy’s cabrio kunnen rijden. :mrgreen:
            Ik verbaas me er elke keer over hoeveel cabrio’s er dicht rijden, zelfs als het niet regent 🙄 🙄
            [/quote]

Hier nog eentje die net zo denkt 😉

PS : Zelfs een massa die wel een cabrio hebben maar bij volle zon en +25°c de airco verkiezen boven een open dakje 😥

Cabrio’s zijn gemaakt om open te rijden, de kap is enkel maar als het te gortig word. De laatste jaren heeft men de cabrio’s zo gemaakt dat ook de softy’s cabrio kunnen rijden. :mrgreen:
              Ik verbaas me er elke keer over hoeveel cabrio’s er dicht rijden, zelfs als het niet regent 🙄 🙄

Aan de foto’s is trouwens geen enkel kenmerk van een echte Speedster op te merken, het is een gewone mega grote voorruit.

Initiële Speedster werd gebouwd om luchtweerstand en bijgevolg prestaties te verbeteren. Latere generaties kwamen op de markt om loutere redenen van uitzicht en ook commerciële.
                Wij houden niet van Speedsters en ook niet “van madammen met ne bontjas”. 😀 twisted: 😀
                Het zijn toestellen waarvan Porsche op voorhand vertelt dat het er mag in regenen!!!
                👿 😈 👿

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.