Nieuwe sportieve Cayenne, de GTS

Home Forum Porsche Talk Nieuwe sportieve Cayenne, de GTS

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • WB

Mooi, maar ze hadden dan de remklauwen ook wel in een ander kleurtje kunnen doen, koetswerkkleur vb.vind ik.

‘k vind de GTS alleszinds de mooiste versie van de Cayenne…had de foto’s van IAA al gezien…die kleur => 8)

[quote=”mcklusky”:3boe8ze9]eneuh, ik vind em wel BLOEDMOOI !!!! 😆

ik denk wel dat ik em in die kleur zou kopen moest ik het geld hebben…[/quote]

+1 !
          Ik vondt de Cayenne niks tot nu toe maar die GTS kan me zeker bekoren en dat kleurtje , super gewoon. Gedurfd maar o zo mooi en sportief.

Ben ook net terug van op reis, en o.a. de GTS gezien op het IAA (foto’s volgen later) enja het is wel de mooiste Cayenne van het moment (maar of dat een groot compliment is…)

ken

staat er mooi bij vind

ff terug eens komen kijke opt forum na mijn vakantie + verhuis staat precies goe vol
              kga veel leesplezier hebbe vandaag 😀 8)

eneuh, ik vind em wel BLOEDMOOI !!!! 😆

ik denk wel dat ik em in die kleur zou kopen moest ik het geld hebben…

is nochtans de kleur van dit forum nu op dit ogenblik 😀

Ziet er erg leuk uit.
                    Alleen die kleur is niet zo mijn ding.
                    Tegenwoordig is dat de kleur om de SUV’s te promoten.
                    Ik denk bvb aan deze die ook in het rood word/werd gepromoot

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.