Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Nieuwe Spyder in verwachting
- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door Robin.
-
Sterkte aan iedereen en wens de wederhelft veel beterschap, en proficiat met de aankoop, die zullen we binnenkort hier wel mogen zien neem ik aan….:up:
[quote=”ZUFF-65″ post=280466]Je kan toch ook bvb bij Porsche in Aachen een nieuwe P bestellen : dealer maakt je de factuur en bezorgt je het COC document / Nadien ga je je voertuig afhalen in PZ Aachen. Dit kan je in pincipe toch doortrekken tot afhaling in Zuffenhausen of Leipzig .
Waarom zou een Belgische OPC dat niet kunnen? staat wel nog niet in Belgische configurator ,enkel in de Duitse configurator wel
Veel hangt af van de bereidwilligheid van de dealer in Belgie ;zoals Plumber reeds gepland te doen via PCM[/quote]Om te beginnen omdat Belgische OPC via D’Ieteren moet.
PZ Aachen moet helemaal niks, die dealen direct met PAG.Dus ik gok dat daar het schoentje wringt.
Porsche AG zou er een mouw aan kunnen passen door een handigheidje toe te passen.
De auto eerst als “Demo” wagen inschrijven, in Duitsland.
Jij krijgt je auto met 0 km op demo.. rijdt er mee naar Belgie, en beslist dan zogezegd van ” ok ik koop het ding.’
Vervolgens doen ze een 2e hands verkoop aan particulier…Maar goed, het is een hoop rompslomp natuurlijk en ik vermoed dat ze het de moeite niet vinden daar in Stuttgart. En er zit ergens wel een risico aan verbonden voor ze..
Wat als de klant het ding op dag 1 rond een boom hangt??? Verzekerings technisch lijkt me dat een complexe zaak.Goed keuze, Plumber!!
Hopelijk kunnen jij en je vrouw nog vele jaren van de Spyder genieten, dat ben ik ook van plan!
Ziek zijn is nooit leuk dus veel beterschap!
Ik veronderstel dat je klein bent van gestalte, want met een oprit zoals onderstaande denk ik niet dat de term ‘kleine zelfstandige’ nog van toepassing is…
[quote=”plumber” post=280448]
[/quote]
Ik ga je gerust stellen G-man, dat is niet mijn oprit noch mijn huis. Ik woon heel bescheiden.
Ik had de unieke gelegenheid al de Porsches die (ooit) van mij waren samen te hebben in één keer (997 is al een tijdje verkocht aan een vriend, Cayman was verkocht maar moest nog opgehaald worden).
Dus heb ik er even nog van geprofiteerd en een fotoshoot laten maken met de 4 P’s.
Foto is ergens genomen in Wallonië waar we toevallig langs reden tijdens de fotoshoot…
Eigenaar is buiten komen kijken. Ik vond zijn huis mooi, hij mijn wagens 8)Thnx aan allen voor de beterschap wensen :respect2:
Was geen verwijt hoor, als je er voor werkt, dan heb je het verdiend.
is idd een heel coole foto, past and present Porsches.
Spyder zal mooi in dat rijtje komen te staan! Aftellen naar ontvangst kan beginnen, en vervolgens het genieten!
Hallo Folks,
Gisteren eindelijk de Spyder in ontvangst mogen nemen. Was normaal voorzien rond het Paasverlof maar daar heeft COVID-19 mooi een stokje voor gestoken… Ook de afhaling in Stuttgart bleek door het Corona virus niet mogelijk :bounce:
Dan maar braaf gaan afhalen bij PC Mechelen (echte top garage) maar dat maakte de vreugde er niet minder om.
En ook blij dat mijn vrouwtje dit heeft mogen meemaken. Alhoewel ze niet meer goed te been is heeft ze toch mee kunnen genieten in de vreugde.Aangezien beelden meer zeggen dan woorden hier wat foto’s van mijn nieuwe baby in de verzameling…
Greetz,
Plumber
Gefeliciteerd!Prachtige uitvoering en kleur.
Is toch crayon, niet?
Ook mooie interieur kleurencombi ! Geniet er van!Hola, aparte kleurencombo, heel geslaagd zeker ook met de gele PCCB klauwen, proficiat :respect2: :respect2: :up: :up:
Nu maar kilometers bollen op de goede dagen voor maximum quality time met je vrouwtje :driver: :happy: :applaus:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.