Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 261)
    • Doe ik misschien wel… karakteriëel niet echt mijn ding maar nu heb ik me zelfs laten overhalen om een uitgevallen toneelspeler te vervangen in een lokaal stuk dus wie weet… Zal wel niet deze maand zijn

Seg Yellow, waarom neem je eens zelf geen filmpje op van de Submarine ? Statische presentatie gevolgd door dynamische POV ?

Images of the Honda NSX and Porsche 718 Spyder [EVO]

Despite the half-dozen cylinder count, Honda’s NSX and the 718 Porsche Spyder couldn’t be further apart; price, power and driven wheels are all higher numbers on the Honda, but does more mean more?

[quote=”Yellow Submarine” post=279531]
              Lizard

[/quote]

BANGELIJK LEKKERE KLEUR

Heb ik nu wat gemist of heeft er toch iemand naar foto’s gevraagd

123

alles is made to order in de US
                  Maar t meeste is gewoon made to order by the dealer, niet order by end customer.

Hebben ze me tijdens factory tour eea over toegelicht toen ik er vraag over stelde
                  Amerikanen hebben gewoon niet het geduld om 6 maand te wachten op “hun” auto

2 kleuren die officieel niet verkrijgbaar zijn, wellicht testwagens:

US spec (zie de “wart” op de koffer en de vormvan de plaat) Mint – ook de “718” ontbreekt voor het Spyder logo

Lizard

En waarom zijn de plooibare “997” kuipstoelen die maar de helft kosten van de vaste “918” variant dan wel in Duitsland verkrijgbaar en niet bij ons? Je zou verwachten dat alle prijzen excl BTW in heel EU identiek zouden zijn, maar dat is het geval niet. Ook al hou je rekening met kleine verschillen zoals pré-alarm of een blusser.

Van d’Ieteren overigens géén antwoord wanneer ik dat ooit via mail vroeg van die kuipstoelen.

En zelfs in USA zijn volgens mij de GT-Porsches wel degelijk made to order. Veel trekken zich er trouwens nu al de haren uit omdat ze geen build slot krijgen.

123

[quote=”Yellow Submarine” post=279516]Wil je geloven dat dit laatste 895€ kost!! Duurder dan de gentian lak zelf à 968€. In USA kost Gentian zelfs maar iets van 650$. d’Ieteren zijn dieven.

[/quote]

Das d’Ieteren niet he.. das Porsche AG

Alle Dealers in Europa zijn onder Porsche AG controle, dus alle pricing en marketing etc etc ook
                        D’Ieteren doet gewoon wat PAG zegt wat er moet gebeuren.

in de US zit dat anders
                        Om te beginnen heeft de PCA een grote invloed omdat het de grootste PC ter wereld is.
                        En ten tweede is het Dealernetwerk in de US niet van Porsche zelf maar grotendeels onafhankelijk. de concessies in Europa werken helemaal anders..
                        Ten derde is het een compleet andere markt , en concurreren ze tegen een ander soort autos dan in Europa..
                        4e, de meeste US Porsches zijn gewoon dealer configured.. niet built to order..

Ze moeten daar dus veel water in hunne duitse Wijn doen..

De labrador is maar 3 jaar oud, heet Fee en is van Patti. Behalve dat Patti vanzelfsprekend een topwijf is zonder weerga zullen jullie maar naar het volgende event moeten komen om kennis te maken. Laten we zeggen 23 februari: Porsche en koffie in Wingene :ass:

Een regel vol met allerlei Smileys!!

Wij zouden nu graag de finesses besproken zien van bijvoorbeeld die nieuwe madam of van die oude hond, maar het zal mij kwalijk genomen worden zeker. Over de gele en wat eraan vooraf ging weten wij nu immers alles, toch.

Er zit een vrouw in elk van ons, Stijn :engeltje:
                                Waarom zouden wij venten anders zo gefascineerd zijn door madammen…

Enfin, mijn classic side zou Gentian dus met de rode kap combineren en de remmen zwart. Wil je geloven dat dit laatste 895€ kost!! Duurder dan de gentian lak zelf à 968€. In USA kost Gentian zelfs maar iets van 650$. d’Ieteren zijn dieven.

123

tis erger dan een stel vrouwen die Leboutin schoenen en lippenstift tinten combinaties en contrasten zit te bespreken :happy:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.