Deze stonden ook nog in Mechelen. Allebei mooi maar ik zou Gentian met standaard zilver velg nemen en misschien bovendien de classic rode kap en zetels van de krijtgrijze…
Bij deze laatste stoort het kleurverschil tussen Guards Red remmen en wijnrode kap me wel wat.
Dit weekend ben ik gaan test rijden met de nieuwe Spyder.
Man man man, wat een wagen !
Het motorgeluid is werkelijk om van weg te dromen :music:
Enig nadeel vond ik toch wel veel wind in de cockpit bij het open rijden.
Heb jaren met een 997 cabrio gereden en daar was er haast geen wind in de cockpit.
Janko Lind maakt zich druk over de benaming “718” op de Spyder die niets met zescilinders te maken heeft. Vind ik ook, maar ik heb dat simpel opgelost door de typebenaming te schrappen.
Verder: het is ook een GT Silber grijze net als die van The Car Guys, maar hij laat er een matte film op kleven om de wagen vervolgens in winterslaap te plaatsen in de showroom van PC Stockholm.
:coolness: [quote=”Yellow Submarine” post=278916]Ik vroeg mij al af waar u al die tijd bleef… wees gerust, dit is allemaal slechts een uiting van mijn ongebreidelde assertiviteit die mijn aangeboren maar gemodereerde neiging naar introversie moet counteren :salut:[/quote]
……..:popcorn: en zo voor de rest? Alles in orde …..? :coolness: dat wachten doet u precies geen goed ….:driver: