Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 261)
    • Ik vroeg mij al af waar u al die tijd bleef… wees gerust, dit is allemaal slechts een uiting van mijn ongebreidelde assertiviteit die mijn aangeboren maar gemodereerde neiging naar introversie moet counteren :salut:

Welke en hoeveel zelfbevestiging is er nodig ?

123

Ik zeg nie dat de Spyder lelijk is eh.. maar zou een Targa mooier vinden.
          En praktischer ivm turbulentie op snelheid.

Wat de eerste alinea van je laatste bericht betreft ga ik me op de vlakte houden. Dat is voor de echte kenners en zo zijn er blijkbaar wel wat op dit forum.

Ik kan me enkel aansluiten met wat je zegt in de laatste alinea: een super, bloedmooie wagen. Een hebbeding.

Mijn punt was dat ik gevoelig ben voor sensuele schoonheid. Aangezien onze maat Vandamme dat niet scheen te zien wat betreft de bloedmooie Spyder, probeerde ik (tevergeefs) de analogie te schetsen met vrouwelijk schoon. Voor mij mogen de Greta’s van deze wereld bestaan maar ik aanschouw liever de Veroniques…

Allez jongens, de Spyder heeft het allemaal: de muil van een GT-Porsche, de diffuser van een racer, de mooie gespierd-gewelfde rug van Nafi Thiam en het hart van een triatleet. Het is ook nog eens een open wagen. Speelt totaal geen rol dat het een manueel dak is, dit is een droog-weer auto: de kap moet altijd open! Mijn berenmuts ligt al klaar!

123

Hij begon !
                :ass:

[quote=”Yellow Submarine” post=278869]Ik zou nooit een Boxster kopen… Het oog wil ook wat! Veronique De Cock is ook ietwat aantrekkelijker dan Greta Thunberg terwijl ze functioneel hetzelfde hebben: 2 tieten en 1 vagina :engeltje:

[hide] je bedoelt waarschijnlijk ,met een ongelofelijk respect voor de dames , die hier ook op het forum rondtoeven en meelezen : terwijl ze …2 borsten en 1 vrouwelijk geslachtsorgaan [/hide]

Trouwens dit topic gaat toch over de nieuwe Spyder by Porsche ? of is het een nieuwe film Spyder-(man/lady ) 😆 of heb ik iets gemist ?

[quote=”vandamme” post=278888]Die Jonge Greta kan nog wat worden eens da baby vet er af is. Noorse meisjes , nog nie veel lelijke gezien.
                    …Je mag ze hebben hoor[/quote]

Ter info Greta Tunberg is van Zweedse origine en geboorte en niet Noors, geboren in Stockholm jan 2003 ,dus nog een vlotte tiener met trotse ouders :applaus: :applaus:

De 2 dames van ABBA waren ( en zijn) toch ook bevallige Scandinavische schoonheden, niet waar misschien ? 😀

123

Die Jonge Greta kan nog wat worden eens da baby vet er af is. Noorse meisjes , nog nie veel lelijke gezien.. dat ze vies bakkes trekt, en vegan ,
                      daar merk je toch nie veel van
                      Gewoon Cowboy up en fluster in haar oor daje just een McBacon gegeten hebt
                      En wilde rit op bokkende merrie gegarandeerd
                      yeeeeehaaaaw..

Wat betreft De Cock , die zit vol plastiek en botox en de rek is er 9/10 al lang uit 😛

Je mag ze hebben hoor

Mijn esthetisch rangorde is licht anders voor dat viertal:
                        1/ GT4
                        2/ Spyder
                        3/ Cayman
                        4/ Boxtster

Ik ga NIET voor Greta Thunberg, heb mijn twijfels over haar door YellowSub beschreven optiepakket.

[quote=”Yellow Submarine” post=278869]…. terwijl ze functioneel hetzelfde hebben: 2 tieten en 1 vagina :engeltje: [/quote]

Ben jij daar wel zeker van ….:roll: :coolness:

[quote=”vandamme” post=278861]Ik vindt het jammer dat ze niet eens een echte Targa maken.
                            met iets hogere achter opbouw, en een in klik dakje zoals de CGT

Echt dak als je het wil
                            open als je het wil
                            en minder wind turbulentie bij open op snelheid.[/quote]

+1 😀 maar niet in het geel

123

Ik ben een form follows function kinda guy
                              En heb liefst een gewoon goed dak

Cayman
                              GT4 vind ik iets te erover
                              spyder
                              box

Moest er een echte Targa (een schuifdak gelijk op een 924 of 944 is GEEN targa!!, Targa’s hebbben geen raam stijl!!!) bestaan zou ik die bovenaan zetten omdat je dan gewoon best of both functions hebt 😀

Ik zou nooit een Boxster kopen… Het oog wil ook wat! Veronique De Cock is ook ietwat aantrekkelijker dan Greta Thunberg terwijl ze functioneel hetzelfde hebben: 2 tieten en 1 vagina :engeltje:

Estetische rangorde:

1/ Spyder
                                2/ GT4
                                3/ Cayman
                                4/ Boxster

123

kan perfect, gewoon een andere achterklep met glas en B stijl

En een klik dak je dat op de A stijl inhaakt…, dus gewoon andere top bevestiging op die a stijl.

Ik snap het concept van een Spyder niet zo goed, open dak maar lastiger open en dicht te doen dan een cabrio
                                  en geen extra winst tov een gewone cabrio als het dak dicht of open is.

Weegt een Spyder minder dan een gewone Box?
                                  Ja nee, au contraire.. dus dat is het ook niet

Uiteraard erken ik dat je dat deel van het gewicht door die flat 6 komt, die meer weegt.
                                  En dat is dan in mijn ogen het enige dat ik snap , de motor … Maar op zich heeft die niks te maken met het Spyder concept.. das gewoon marketing. Ze konden die motor ook gewoon in de standaard Box of Cayman gevezen hebben.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.