Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Nieuwe Spyder
- Dit onderwerp bevat 261 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
11 januari 2019 om 15:42
-
MakerDiscussie
-
Daar zeg je zoal iets vandamme. Open dak maar met de lijn van een coupe. Best of both worlds. Beetje zoals met de Corvette he, keep it simple, niet teveel grellige electrische toestanden die weer teveel gewicht toevoegen zoals bij de 911.
Ik vindt het jammer dat ze niet eens een echte Targa maken.
met iets hogere achter opbouw, en een in klik dakje zoals de CGTEcht dak als je het wil
open als je het wil
en minder wind turbulentie bij open op snelheid.Nog eentje om het niet af te leren: Porsche 718 Spyder review: a better bit of Boxster [CAR]
This combination of chassis and engine works astoundingly well. It’s hard to think of another car under £100,000 that delivers this level of simultaneous involvement and civility.
Open rijden met de regendruppels nog op het koetswerk: that’s the spirit!
Verdict
[i]Dit is een opmerkelijke auto die met een startprijs van minder dan £ 75.000 ook een indrukwekkende hoeveelheid waar voor je geld geeft. De motor, versnellingsbak en het chassis werken op spectaculaire wijze samen om een auto te creëren die we even graag op het juiste circuit als op een lange autowegrit nemen. Maar de Spyder is op zijn best om langs uitdagende, kronkelende wegen te rijden, waar je de motor kunt laten zingen en het maximale uit die sublieme besturing kunt halen.
Een Cayman GT4, met echte downforce dankzij die achtervleugel, zal een betere auto zijn voor het rijden op een circuit – en het vaste dak geeft het een beetje meer functionaliteit ten koste van drama. Ons geld zou echter recht naar de Boxster gaan, vanwege de grotere connectie met het auditieve drama en, natuurlijk, voor de opwindende sensaties die je krijgt van elke cabriolet.[/i]
Penso che tutti i colori siano belli, purché non siano in giallo 😀 😀
[quote=”Yellow Submarine” post=278828]Niet beschikbaar en zelfs dan ben ik véél te gierig voor PTS. De Spyder heeft Lizard niet nodig. GT4 meer.[/quote]
Welke kleur is het geworden ?
Niet beschikbaar en zelfs dan ben ik véél te gierig voor PTS. De Spyder heeft Lizard niet nodig. GT4 meer.
[quote=”Yellow Submarine” post=278825][quote=”vandamme” post=278814]En wanneer krijg je hem na levering terug van de spuiterij voor die flaming skulls custom paint job?[/quote]
TSK! Heiligschennis!
Deze is nu eens een model dat adembenemend mooi is in elke kleur. GT Silber & Gentian Blue zijn niet echt mijn ding maar man zelfs dan is de Spyder prachtig… Zwart zou ik vermijden want dat verduistert alle functionele uitsparingen en wulpse rondingen.[/quote]
Ik zou hem toch in “Lizard grun ” ( met PTS programma) genomen hebben,kwestie van een beetje op te vallen in het verkeer 😀 😀
[quote=”vandamme” post=278814]En wanneer krijg je hem na levering terug van de spuiterij voor die flaming skulls custom paint job?[/quote]
TSK! Heiligschennis!
Deze is nu eens een model dat adembenemend mooi is in elke kleur. GT Silber & Gentian Blue zijn niet echt mijn ding maar man zelfs dan is de Spyder prachtig… Zwart zou ik vermijden want dat verduistert alle functionele uitsparingen en wulpse rondingen.
En wanneer krijg je hem na levering terug van de spuiterij voor die flaming skulls custom paint job?
als de plakken vals zijn is het de moeite niet om ze er af te vijzen
Als de auto uit het buitenland komt gaan ze hem ook wel vinden hoor.
Buitenlandse verkoper zal gevonden worden en die zal zich echt niet bezig houden met info achterhouden om een achterlijke belg te beschermen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.