Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Nieuwe Spyder
- Dit onderwerp bevat 261 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ik kan diverse mogelijke scenario’s bedenken die zo’n capriolen kunnen verklaren, waaronder:
auto is aangekocht in het buitenland maar nog niet ingevoerd, gekeurd, ingeschreven, verzekerd, …
niet kunnen wachten om grote sier te maken en zonder alle voorgaande de baan op richting estaminet voorzien van kopieen van een bestaande nummerplaat die hij op het WWW gespot heeft op een identiek voertuig. ANPR gaat steeds een verkeerde eigenaar opleveren en VIN is in geen enkele belgische databank bekend. alleen blijkt zijn eigen topsnelheid drastisch verminderd door intoxicatie en werd hij snel gevat.wel straf dat die mutten met valse plakken rond reed
en ze los vees en dan weg liep.Dus ofwel waren die plakken niet vals , maar duplicaat van zijn andere auto
maar dan loop je minstens evenveel risico op gepakt teworden als je ergens geflitst wordt en ze zien dat de plakken niet bij dat type en/of kleur auto horen.OF ze waren wel vals, en dan trigger je bij elke ANPR camera en elke check door gelijk welke instantie..
Hoedanook, het moet een enorme steenezel geweest zijn want het VIN kunnen ze opvragen bij DIV, en dan komen ze vroeg of laat via een omweg wel bij hem terecht want iemand heeft die auto ooit ingeschreven en dan aan hem verkocht …
Enkele commentaren in HLN dienen een beetje gecorrigeerd te worden
[i]guido vermeyen:
En wat gebeurde er met die weggelopen hond ?[/i]> Hij liep naar Vietnam en daar werd hij opgegeten.
[i]Bruno Draulans:
Ik denk dat de porsche niet van Hem is want de plaat is afgedekt.[/i]> Hem = God?
> Porsche dan weer wel met hoofdletter P spellen aub[i]raf janssens:
auto direct verbeurt verklaren en de shredder der mee in[/i]>Verbeurd met een “d” spellen aub..
Binnenkort een spyder te koop bij een overheids veiling near you !
Betreffende dat inrijden of het gebrek er aan, hij heeft duidelijk veel commentaar gekregen hierop, hier de uitleg van hem zelf:
[i]it’s great seeing so many comments, thank you for your interest, if I may answer a couple of common points mentioned; the Porsche handbook recommends running in the engine which I am doing with the brief exceptions shown here in this video, although dealers say running in is not necessary. I didn’t option bucket seats as my wife struggles with them, and accelerating hard on a damp road WITHOUT lighting up the rear tyres and bouncing off the rev limiter will take practice as engine torque is huge, thanks for looking in – Roger[/I]
Dat van die buckets vind ik erg amusant gezien mijn eigen levenservaringen van de laatste maanden en de invloed ervan op mijn keuze voor de Spyder ipv de GT4. Met mijn Z4 mocht het dak zelden open als ze meereed en na die dag in de kuipen van de gehuurde GT4 in 2017 zei ze dat ze nooit zou meerijden als ik dergelijke zetels koos…
😈 😈
Autowereld zijn tot dusver de enige die vinden dat de Spyder tè is. Op de kuipen hebben ze ook al commentaar: zie hierboven. Je moet je natuurlijk afvragen hoe je zelf ziet: als sportman of als een naar comfort-hunkerende couch-potato. Thuis ben ik dat laatste, buitenshuis dat eerste. Die van Autowereld hebben ooit geschreven over de BMW V6 motor. 🙄 ‘Nuff said!
Overal elders lees en hoor ik dat de 718 Spyder hèt voorbeeld is van een auto die leuk rijdt bij èlke snelheid, zelfs aan 50km/u!! En dat ze verdomme die kap open doen!
Schitterende wagen!
Autowereld had als enige bemerking dat de Spyder misschien te competent is geworden. Dat hij op de weg nooit geheel zijn potentieel kan tentoon spreiden en dat voor circuitgebruik iedereen toch naar de GT4 zal gaan. Maar goed, als overcompetent zijn je enige lacune is… 🙂
[quote=”bccars” post=278661]Goh die is toch mooi in dat Miami Blue !
Maar OMG, de achterste koffer gaat niet open als het dak dicht is zegt die kerel ? WTF Porsche ? Dus als je een roadtrip gaat doen en de beide koffers nodig hebt, pech …[/quote]
Je moet gewoon die 2 oren losmaken dan kun je in de koffer. En daarbij dienen roadtrips ten alle tijde met het dak open worden gereden. Een beetje man-logic aub!! :coolness:
als je hem bij het stukje 0-60 mph sprint in 1ste en 2de versnelling de virgin motor de overrev limiter in hoort duwen, dan stel ik me vragen bij zijn waardeoordeel in de rest van z’n vlog.
Goh die is toch mooi in dat Miami Blue !
Maar OMG, de achterste koffer gaat niet open als het dak dicht is zegt die kerel ? WTF Porsche ? Dus als je een roadtrip gaat doen en de beide koffers nodig hebt, pech …
Roger Bailey is nochtans een degelijke Porschefiel, geen schreeuwlelijk zoals anderen. Inhoudelijk is wat telt… “feels GT3-like, not at all like a Boxster”
die gast moet eens een nieuwe micro kopen als hij wil youtuben…
sound is precies van een oude VHS casette.Staat goed met de zilveren velgen, maar ik vind zwarte velgen ook wel iets hebben. Ben serieus aan het twijfelen om de mijne in het mat zwart/donkergrijs te zetten, en achteraan de belettering ‘Carrera 4S’ ook in het zwart.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.