Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 261)
  • 123

zilver is goed op zilveren/bordeaux/zwart/blauw

een fel kleur als geel , die al veel zwarte accenten heeft.. die komt vinnik beter over met zwarte velgen

0

vind de zwarte velgen idd ook minder

0

tsk!! 😯

0

Vind zelf de zwarte velgen net minder…

0

Speedster of Spyder? maak abstractie van de vreselijke zilverkleurige velgen op de Spyder.

0

Miami is niet kwaad inderdaad. In het verleden waren er echter mooiere blauwe zoals Mexico of wat later Riviera. Of Maritim!!

Een Lizard groene GT4 ging ik nemen. De Cayman T is immers met Lizard accenten binnen verkrijgbaar, dus ik zag het al helemaal voor me. Quod non! En een gele 718 GT4 leek me wel heel sterk op de “oude” gele GT4 dus dat vond ik niet zo aantrekkelijk.

En opeens bleek dat de 718 Spyder qua onderstel identiek is aan de GT4 tegenhanger, wat vroeger zeker niet zo was. Circuit interesseert me niet bijzonder (dus wat heb je aan die vleugel) en één van de redenen dat ik ooit van de Z3 en Z4 naar de Cayman was overgestapt was het gezeur van de echtgenote. Die is nu weg dus kan ik helemaal mijn zin doen. Mijn nieuwe vriendin moet zich maar aanpassen anders heb ik wel een andere gelegenheidsvriendin…:twisted:

Dus! Qua kleur is het wel duidelijk zo..

Ik heb wel de opties serieus gekortwiekt. Zoals Preuninger zelf zegt: get the buckets en get yourself a radio. Veel meer hoeft niet. Ik koos als muziekfreak voor Bose voor wat meer lage tonen teneinde de motor te (proberen) evenaren. En leder dashboard, anders is het toch maar wat pover. Heel sober zwart interieur, géén anders gekleurde stiksels. Standaard airco want die Spyder moet je open rijden, altijd! Géén achteruitrij-sensoren, laat staan een camera want mijn vrachtwagen heeft dat ook niet en dat lukt ook!! Auto-wissers wel want dat is echt het enige dat ik een beetje miste in de 968. De LED koplampen heb ik ook geschrapt.

0

Of indien het een groene zou worden naar ‘the green manalishi’…manalishi refereert volgens Peter Green (Fleetwood Mac) naar ‘greenbacks= $$$$…

0

YellowSub zou voor het flashy Miami Blue kunnen gaan. Hij moet zijn naam dan wel veranderen naar Miami Soundmachine. Wel passend vind ik. Was vroeger een swingende muziekgroep (met Gloria Estefan en het bekende liedje conga), plus de Spyder is ook een soundmachine.

0

Wait and see 😀

0

Yes, zou ook voor geel gaan. Moest het kunnen zelfs Speedgelb 🙂

0
                        XXX

Een gele kiezen bewijst van durf hebben, ik vind dat ook mooi op een P.
                          Maar in deze fotoreeks lijkt de donkerblauwe agressiever, maar ja da’s foto hé.

Blijven aftellen Erwin :happydance:

0

Dergelijke donkerdere kleuren, zoals mijn Oak Green en het Irisblauw van mijn broer zijn 993, zijn fraai, maar alleen wanneer ze goed onderhouden zijn. Dus vaak polijsten en voeden om de diepe glans te behouden. Die issues heb je niet met bijvoorbeeld grijs of wit…
                            [IMG]https://live.staticflickr.com/4209/35862483966_eeb5b06fb1_h.jpg[/IMG]

0

Awel ja, ik heb ooit een donkerblauwe auto gehad en was dat na een paar maanden kotsbeu gezien om de een of andere reden. Nadien nooit nog donkerblauw overwogen. Maar op deze Spyder, damn, dat gentian blue of dat miami blue zijn toch wel toppers !
                              Om de een of andere reden vind ik geel beter werken op de cayman/gt4 dan op de boxter/spyder.

0

Idd. over kleuren kan me eindeloos praten.
                                Het wordt voor sommige leden dan wel een (luxe)’probleem’ welke kleur te kiezen.
                                Off topic: Hopelijk valt het wat mee met de autofiscaliteit in de toekomst. Niet alleen voor deze modellen maar voor alle wagens want wat we nu vernemen maakt mij niet vrolijk…

0

Ik vind haast alle kleuren goed staan op deze Spyder. Véél plezier ermee YS, en sterkte met het (ongeduldig) wachten! 🙂

0
                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.