Nieuwe Spyder

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 262)
    • Ruilritje kan altijd 

géén camions aub

Mmmm, jij bent een fervent fietser he Yellow, jij mag eens met mijn fiets rijden als ik eens met jouw Spyder mag rijden.

We kunnen hem eens testen op Zolder.
          @YS > dus niet uwen pedelec.

Duitse Zuid-Afrikaan, redelijk recent kanaal, test blijkbaar enkel Duitse wagens. Ik kan hem wel pruimen.

Mooi licht daar in Zuid-Afrika..

Onderkant Spyder. Niet de mijne.

Als je Matt Farah kent van zijn YouTube kanaal “The Smoking Tire”, naar verluid heeft hij een 718 Spyder in bestelling, een manuele, in Frozen Berry zoals hierboven. En de motor zou bij DeMan door een 4,5 liter vervangen worden, met aangepaste verhoudingen op de versnellingen en versterkte koppeling..

Bij frozen berry moeten echt wel witte pinkers gestoken worden 
                    die oranje 

velgen had ik zwart gezet

Only hairdressers cars have “clear” indicators 

Naar verluidt is een verkorting van naar het verluidt. Het werkwoord verluiden betekent ‘bekend worden’. Verluidt is dus een derde persoon enkelvoud (vorm stam + t: verluid + t = verluidt ). Het onderwerp het is weggevallen. Dat is waarschijnlijk gebeurd doordat naar verluidt een bekende vaste uitdrukking is geworden.

Haha, you got me, Mart! 

A propos, de Frozen Berry van de foto is maar als voorbeeld, nog niet de auto van Matt. Mijn respect heeft hij, niemand zou hem (type weldoorvoed Jerommeke) ooit van “het slappe handje”… heu… “beschuldigen”. Veel haar heeft hij ook niet, dus die hairdresser connotatie pakt ook al niet. 

Bij nader inzien staat Frozenberry beeldig bij de Spyder. Toch?

Bij ons zijn de witte pinkers standaard. En zelf zou ik voor de standaard zilverkleur velgen gaan.

yep, ferm kleurke

Je hebt onzekere CIS-mannen et il y a des autres CIS-soyen; comme moi et mon cher ami DST 

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 262)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.