Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 261)
    • zou kunnen…als t nen automatiek is met houtinleg ben ik het!

[quote=”Yellow Submarine” post=277430]Ja, en dan? [/quote]
        Gewoon een vraag, niets meer…

Ja, en dan? Het is een 4-liter, die trekt dat wel. Een Alpenpas oprijden zoals we hier vandaag en gisteren in Oostenrijk en Italië deden zou ik gewoon in tweede doen. Nu moest ik af en toe naar eerste in een haarspeldbocht.

Heeft de Spyder dezelfde (lange) overbrengingsverhoudingen als de GT4? Die laatste doet 85mph in tweede 😯 😯

Is dat onze Sensa achter het stuur 😆

:up: :up: :up:
                Like the color setting !!! (kan er van meespreken)

ook al veel aan het kijken geweest naar de gt4 en spyder. De nwe generatie is toch weer een stuk imposanter aangaande dynamisch vermogen tov van de vorige. Ook zou de versnellingsbak veel beter zijn ivm de overbrenging.
                  iig van harte proficiat met de aankoop!!!

Porsche 718 Spyder review – the drop-top GT4 we’ve been waiting for [EVO]

En hier de reden waarom ikzelf deze besteld heb:

[i]This is not a sledge-hammer kind of car, despite the fact that it is a seriously quick one. Instead it’s a car that’s multi-layered in its appeal. Even at 40mph there is feel through the steering wheel, through the seats and via the brakes that is simply missing from most, if not all other cars. There is a delicacy of touch to all its controls that can be appreciated, revelled in even, at any speed.[/I]

Beter kan ik het niet uitleggen..

Bedankt om te delen.
                      Mooi om al die passie te zien bij beide heren.
                      Kijk er naar uit om je gele Spyder eens live te mogen bewonderen…

wel wel… rarara wie staat ook op een Spyder?

mmmhhh….., mooi karretje hoor …:driver:

Nieuwe 718 Boxster Spyder.

Zo’n lelijk schubben monster, subjectieve mening.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.