Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 261)
    • 718 RS Spyder

Esthetische achteruitgang weliswaar maar wellicht met manuele bak voor subliem orkestraal schakelplezier

Bergspyder

Allez, we weten zondag weeral waarover te zeveren bij de espresso

Dat zal het zijn, de oorzaak is gevonden!  

en je hebt onzekere CIS-mannen die dat proberen verdoezelen (sommigen durven het woord compenseren te gebruiken) door een sportwagen te kopen en dan nog liefst in een opvallende kleur .

Bij mijn laatste aankoop, heb ik toch een blauwtje opgelopen 

Je hebt onzekere CIS-mannen et il y a des autres CIS-soyen; comme moi et mon cher ami DST 

yep, ferm kleurke

Bij nader inzien staat Frozenberry beeldig bij de Spyder. Toch?

Bij ons zijn de witte pinkers standaard. En zelf zou ik voor de standaard zilverkleur velgen gaan.

Haha, you got me, Mart! 

A propos, de Frozen Berry van de foto is maar als voorbeeld, nog niet de auto van Matt. Mijn respect heeft hij, niemand zou hem (type weldoorvoed Jerommeke) ooit van “het slappe handje”… heu… “beschuldigen”. Veel haar heeft hij ook niet, dus die hairdresser connotatie pakt ook al niet. 

Naar verluidt is een verkorting van naar het verluidt. Het werkwoord verluiden betekent ‘bekend worden’. Verluidt is dus een derde persoon enkelvoud (vorm stam + t: verluid + t = verluidt ). Het onderwerp het is weggevallen. Dat is waarschijnlijk gebeurd doordat naar verluidt een bekende vaste uitdrukking is geworden.

Only hairdressers cars have “clear” indicators 

Bij frozen berry moeten echt wel witte pinkers gestoken worden 
                                  die oranje 

velgen had ik zwart gezet

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.