Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Nieuwe Spyder
- Dit onderwerp bevat 261 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door Erwin.
-
Awel zou nooit een blauwe auto kopen, maar deze is wel echt mooi in de blauwe kleur, smaken verschillen natuurlijk …:driver:
Het ligt natuurlijk ook aan de fotograaf, het tegenlicht en het landschap. Maar inderdaad adembenemend mooi! :applaus:
nog eentje:
Ik vind haast alle kleuren goed staan op deze Spyder. Véél plezier ermee YS, en sterkte met het (ongeduldig) wachten! 🙂
Idd. over kleuren kan me eindeloos praten.
Het wordt voor sommige leden dan wel een (luxe)’probleem’ welke kleur te kiezen.
Off topic: Hopelijk valt het wat mee met de autofiscaliteit in de toekomst. Niet alleen voor deze modellen maar voor alle wagens want wat we nu vernemen maakt mij niet vrolijk…Awel ja, ik heb ooit een donkerblauwe auto gehad en was dat na een paar maanden kotsbeu gezien om de een of andere reden. Nadien nooit nog donkerblauw overwogen. Maar op deze Spyder, damn, dat gentian blue of dat miami blue zijn toch wel toppers !
Om de een of andere reden vind ik geel beter werken op de cayman/gt4 dan op de boxter/spyder.Dergelijke donkerdere kleuren, zoals mijn Oak Green en het Irisblauw van mijn broer zijn 993, zijn fraai, maar alleen wanneer ze goed onderhouden zijn. Dus vaak polijsten en voeden om de diepe glans te behouden. Die issues heb je niet met bijvoorbeeld grijs of wit…
[IMG]https://live.staticflickr.com/4209/35862483966_eeb5b06fb1_h.jpg[/IMG]Een gele kiezen bewijst van durf hebben, ik vind dat ook mooi op een P.
Maar in deze fotoreeks lijkt de donkerblauwe agressiever, maar ja da’s foto hé.Blijven aftellen Erwin :happydance:
Yes, zou ook voor geel gaan. Moest het kunnen zelfs Speedgelb 🙂
YellowSub zou voor het flashy Miami Blue kunnen gaan. Hij moet zijn naam dan wel veranderen naar Miami Soundmachine. Wel passend vind ik. Was vroeger een swingende muziekgroep (met Gloria Estefan en het bekende liedje conga), plus de Spyder is ook een soundmachine.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.