Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Nieuwe Spyder
- Dit onderwerp bevat 261 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 3 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Yellow Submarine” post=285219″]
Ik vraag me af waarom er dan geen 2,0 GT4 komt?[/quote]
Dat is wel een interessante vraag Yellow. En daar kan je een aantal redenen voor verzinnen. Maar toont het vooral niet aan dat Porsche te ver aan het gaan is in zijn uitholling van de gt4 en gt3 instituten? Het is goede marketing, ze lokken nieuw publiek en nieuwe centjes binnen, maar het staat op den duur zo ver van de originele filosofie af.
[quote=”ZUFF-65″ post=285222″] Het gaat nu over : Porsche brengt voor de Aziatischemarkt een spyder versie met 2.0l turbo motor . klopt deze info daadwerkelijk ?
[/quote]
Jazeker, wss omdat ze die aan de frietchinezen hier niet kwijtgeraken. Die kopen namelijk via hun familie deze 20th anniversary edtion
.
link Porsche China
https://www.porsche.com/china/en/models/718/718-spyder/718-spyder/
(oh er zit hier op het forum ene met ne 718 spyder wist ik niet , waarschijnlijk over gekeken…..)[quote=”Yellow Submarine” post=285219″]Het Spyder dak is steeds manueel.
De roze die Paul post is een 4,0. Die daarvoor is de Chinese namaak. Staat visueel 3 cm hoger.
De reden dat ik de Spyder koos en niet de GT4 waar ik al jaren op geilde is omdat de Spyder gewoon een GT4 is, zonder de ostentatieve vleugel maar mét alles dat mij aantrekt: juist getal cillinders, retestrak GT-onderstel, sexy look (inclusief de speciale muil en grote achter-difuser) en lage stance. Deze fake China-Porsche veegt dat allemaal van tafel en behoudt enkel het dak en specale kofferdeksel.
Ik vraag me af waarom er dan geen 2,0 GT4 komt?
[/quote]
@yelllow : even ter verduidelijking ; die frozenberry Spyder is werkelijk door porsche gemaakt of niet ? dus waarom spreken over fake en Chinese namaak ? jij spuit mist in je artikels
“Deze fake China-Porsche veegt dat allemaal van tafel en behoudt enkel het dak en specale kofferdeksel.” dus enkel het dak en kofferdeksel is Porsche; de rest is van Geely en Volvo of wat ? of is deze mooie Spyder 100% geproduceerd door Porsche ?
Je mag wel een beetje duidelijk zijn in je artikels aub
De reden waarom jij koos voor een Spyder weet intussen elke lezer hier en is tot in de treurnis herhaald (in je eigern topics)Spijtig dat ik geen kennis heb van de Chinese taal anders kon ik het via de lokale website van Porsche opzoeken
Het gaat nu over : Porsche brengt voor de Aziatischemarkt een spyder versie met 2.0l turbo motor . klopt deze info daadwerkelijk ?
[quote]
Ik vraag me af waarom er dan geen 2,0 GT4 komt?Waarschijnlijk omdat cabrio-rijden meer iets is voor vrouwen of oude mannen met een pet! Tegenovergestelde van een GT4.
Het Spyder dak is steeds manueel.
De roze die Paul post is een 4,0. Die daarvoor is de Chinese namaak. Staat visueel 3 cm hoger.
De reden dat ik de Spyder koos en niet de GT4 waar ik al jaren op geilde is omdat de Spyder gewoon een GT4 is, zonder de ostentatieve vleugel maar mét alles dat mij aantrekt: juist getal cillinders, retestrak GT-onderstel, sexy look (inclusief de speciale muil en grote achter-difuser) en lage stance. Deze fake China-Porsche veegt dat allemaal van tafel en behoudt enkel het dak en specale kofferdeksel.
Ik vraag me af waarom er dan geen 2,0 GT4 komt?
Sluit mooi aan bij de 550 Spyder. De Boxster en Cayman T toonden al dat de instappers echt wel leuk kunnen zijn, ik ben fan!
[quote=”Yellow Submarine” post=285214″]Zeker Paul, en ongetwijfeld kun je er een assorti handtas bijkopen.
@ yellow sub ; is geen grap hoor , ben bloedserieus : waarom zou je in Europa geen 4 cil Spyder kunnen verkrijgen
Niet iedereen wil en een manueel dak en een dikke 6 cilinder van 420PK uiteindelijkWees eerlijk ,als je gaat toeren in de Ardennen en Vogezen , volstaan dan de 300pk niet ? moet men absoluut 420pk hebben ?
Je kan het” concept Spyder” ook eens vanuit een ander perspectief bekijken: :
De gewone Boxster met automatische dak voor de dames die gaan shoppen en de Spyder met manueel dak voor de mannen die gaan toerenZeker Paul, en ongetwijfeld kun je er een assorti handtas bijkopen.
Nou eerlijk gezegd , Ik vind het wel iets hebben ;zo’n 4 cil Spyder in “frozenberry rot metallic” met zilveren velgen
Ondertussen datum artikel nagezien, spijtig genoeg niet 1 april…
Mikt duidelijk op Chinese vrouwen:
Mogen ze hun gemanicuuurde nepnagels breken bij het dichttrekken van de kap.
Inderdaad WTF ! Ik ben helemaal niet contra de vierpitter zoals velen dat hier wel zijn, alle respect voor die motorisatie, maar aub, niet in de spyder. Het devalueert gewoon het spyder ethos.
Is Porsche Ready To Offer An Entry-Level 718 Spyder?
We spotted something different about this Boxster lapping the Ring. Porsche entered the Chinese market 20 years ago in 2001. To celebrate, the company arrived at the 2021 Shanghai Auto Show with two special sports cars. The first was a special edition 911 called the “Porsche 911 Turbo S 20 Years Porsche China Edition,” and the other was a not-so-ordinary 2021 Porsche 718 Spyder. Aside from the lovely Frozen Berry Metallic paint (first seen on the Taycan), the Chinese-market 718 Spyder features a different engine.
Instead of the 4.0-liter naturally aspirated flat-six found on all other 718 Spyder models worldwide, the Chinese version uses the same 2.0-liter turbocharged flat-four from the base Boxster, likely to appease strict Chinese emissions laws. Instead of the 414 horsepower found in a standard 718 Spyder, this one makes do with just 300 hp.https://carbuzz.com/news/is-porsche-ready-to-offer-an-entry-level-718-spyder
Porsche Releases Compensation Package
Please accept our sincere apology for the delay of your eagerly awaited 718 (GTS/GT4/Spyder), as well as the delay in providing details about the process that will finally get this car into your garage. Since our last communication, we have been working diligently with our Porsche AG colleagues to develop a solution which will give you the highest level of confidence in the quality and durability of your car. We appreciate the feedback from many future owners who helped guide this process. Technical SolutionYour original production engine will be replaced with a brand-new, factory-built engine. The work will be completed by your dealership’s factory-trained technicians, who have significant experience removing and replacing engines, as this is common practice for many 718 maintenance operations. Engines will begin arriving in early June, and because production is limited, we expect that the final engines will reach us in late September. We will do our best to supply these engines according to each customer’s order date using a first-in, first-out principle. Warranty ExtensionAt Porsche, we stand behind our products and repairs. To provide you and subsequent owners additional reassurance, your replacement engine will be covered by an 8-year warranty. This warranty extension by four additional years will provide the same level of coverage to your vehicle’s engine as the original manufacturer’s new car warranty. Your vehicle’s warranty information will be updated in our systems, meaning that it will be automatically honored at all authorized Porsche dealerships. Engine CertificateAlong with extending the warranty of your vehicle’s engine, we will also provide you with a certificate of engine exchange. Customer AppreciationWe understand the inconveniences associated with this delay. In recognition of your patience and loyalty, we would like to provide you with a sales voucher good for $4,000 towards the purchase of this or any other new Porsche vehicle. Please present this voucher number X to your dealership at time of purchase. It is good for one year from the date of this email and may be redeemed at any authorized Porsche dealership in the United States. As an additional gesture of appreciation, we would like to extend a Porsche Driving Experience voucher to you. This voucher is good for $1,000 toward a driving experience at either of our two Porsche Experience Center locations in Atlanta, GA, and Carson, CA, or at our Porsche Track Experience in Birmingham, AL. To redeem the voucher, please present this number X when you book online at http://www.porschedriving.com or by contacting our PEC scheduling team at (888) 204 7474. It is also valid for one year. We hope you will be able to take advantage of this offer and enjoy a fun and excitement-filled day on us. We sincerely appreciate your patience and understanding and will keep you updated with further developments. Thank you for your continued loyalty.Sincerely,
Glenn GardeVP, AfterSalesPorsche Cars North America, Inc.Simon KuhnimhofVP, Customer ExperiencePorsche Cars North America, Inc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.