Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 261)
    • [quote=”DeePee” post=285055″]

apart hoofdstuk voor 992? er zijn ook geen aparte hoofdstukken voor de verschillende generaties boxster of types panamera.[/quote]
      Ik snap het, de indeling is niet eenvoudig en de middelen van ons forum zijn schaars zodat je dat nu niet zomaar kan omkeren maar 981/982 vs 986/987 indeling bv is technisch logischer dan een Boxster vs Cayman indeling

Die Amerikanen panikeren van het minste, ik dacht dat het niet veel voorstelde. Maar nu blijkt toch dat er van een bepaalde batch de motoren gewoon gewisseld gaan worden.

Doet me denken aan de versnellingsbak van onze 1992 ex-968. Ik heb die (2018 in NL) laten reviseren wegens een lawaai van een bepaald tandwiel op “de pignon” (as) zoals de betreurde Walter Janssens mij uitlegde. Bleek dat dit eigenlijk een productiefout was: de kracht waarmee de machine aandraaide was verkeerd ingesteld…

Ook bij mijn Spyder is de motor er al onder garantie na terugroepactie even uitgehaald (maart 2020 dacht ik) om een brandstofleiding beter te bevestigen.

Rare jongens bij Porsche. Gisteravond nog een filmpje gezien van een 997 GT3 met 175000 milles zonder enig probleem. Spel was tip top in orde.

[quote=”Yellow Submarine” post=285051″]Ja, ik had er ook al over gelezen op Rennlist. Eerste melding was op 17 maart al. Op dit moment al 1421 posten verder…
          Bericht aan mod: kan de spelling van de titel van deze draad gecorrigeerd worden? Het is Spyder, niet Spider
          En verder vind ik het vreemd dat er geen apart 992 hoofdstuk is?

[/quote]
          tja, wij weten het nog niet ondanks dat jij er al een maandje mee rondloopt.
          apart hoofdstuk voor 992? er zijn ook geen aparte hoofdstukken voor de verschillende generaties boxster of types panamera.

Ondertussen heeft de configurator een update ondergaan, de beelden zijn nu veel beter gerenderd: shark blue 

zilver velgen

platinum

zwart

aurum

Ja, ik had er ook al over gelezen op Rennlist. Eerste melding was op 17 maart al. Op dit moment al 1421 posten verder…

Bericht aan mod: kan de spelling van de titel van deze draad gecorrigeerd worden? Het is Spyder, niet Spider

En verder vind ik het vreemd dat er geen apart 992 hoofdstuk is?

Porsche Issues Stop Sale on 2021 Cayman, Boxster, 718 Spyder

Porsche is recalling 190 of its 2021 Cayman, Boxster, and 718 Spyder models with flat-six engines over a connecting rod that can crack and lead to engine damage, stalling, and potentially a fire. The German automaker has also issued a “stop sale” order on the coupes, a spokesperson for Porsche told Car and Driver.Of the 190 affected vehicles, which include the 2021 Cayman GT4, the 718 Spyder, the Cayman GTS 4.0, and the Boxster GTS 4.0, 20 were delivered to buyers. The spokesperson said that all 20 of those vehicles will have their engines replaced, while the other vehicles—including those already purchased but not yet delivered due to the stop sale—will be evaluated to determine whether an engine replacement is necessary.Porsche is unaware of any problems resulting from the faulty connecting rod and also said that all owners who have taken delivery of the vehicles have been notified of the recall. According to documents filed with the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), Porsche first became aware of the recall on March 8.The Porsche spokesperson declined to specify the delivery delay for those who have not yet received their vehicles, but on an online Porsche forum, Rennlist.com, one purchaser of the 718 Cayman GT4 posted a letter from a dealer saying that delivery would be delayed by three to six months to remedy the problem properly. Owners can check the NHTSA recalls website to find out if their vehicle is affected

https://www.caranddriver.com/news/a36063971/2021-porsche-cayman-boxster-718-spyder-recall/?fbclid=IwAR35c9UwFnU6ENTr1Th_pCiU0kg2JGewrJi-HhZxYu-YgiJE8pFW65NdFt8

Mooie kleur en zilveren velgen

Miami blau is vervangen door shark blau op de configurator. I like!

PTS voodooblau

Heeft de Cargraphic uitlaatkleppen controle geïnstalleerd.

Altijd leuk om deze kerel te horen praten..

Zo zie je maar weer… Alles is subjectief.
                              Eerst was de 718 4 cilinder niet om aan te horen.
                              Toen was het geluid van de 6 cilinder ineens het van het.
                              En nu is ook daar weer wat mis mee.
                              Ik zeg het nog maar weer eens… Ik hoor de sound van de 718 hoe langer hoe liever.

Ik had ook eerst de meegespoten rolbeugel aangevinkt maar uiteindelijk ook niet genomen, verstoort idd teveel de lijn van de wagen…

Zaagt ook over de uitlaat..

Heeft de achterzijde van de rolbeugels in koetswerkkleur (best zichtbaar op het einde van de video) maar hoewel ik dat op mijn eerste configuratie had aangevinkt, heb ik dat weggelaten. Best ook, want dan trek je de aandacht op een element dat niet echt bij de lijn van deze auto behoort, zeker als het licht er op deze manier op valt.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.