Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 261)
    • Het ding is niet dat een grijze Porsche niet mooi is, onder de grijze auto’s zijn de Porsches de mooiste, een Spyder in GT Zilver is prachtig. Maar er zijn in Vlaanderen gewoon veel te veel grijze auto’s. Ik woon rechtover een lidl en vaak zie ik op de parking enkel (donker-) grijze auto’s…

Het heeft te maken met de psyche. Vooral niet boven het maaiveld uitsteken. Als je aan een kind vraagt naar zijn/haar lievelingskleur, dan denk ik niet dat “grijs” vaak voorkomt.. Kids reageren vaak extatisch wanneer de gele bolide voorbij vroemt, de monotone grijze blikken brij onderbrekend…

Dat is wel apart toch. Dus nu wellicht de nieuwe generatie, grijze auto’s, maar als het licht er op schijnt, krijgen ze toch nog een kleurtje!! (Doe is wild…:lol: )

Awel less is more, deze kleur staat op deze spider zeker zo mooi dan op een 992…:up:

er zullen vele zeggen weer een grijze maar jammie is deze

stealthy spider in aventurine green

Henry Catchpole reed de Schotse nacht in. Artikel in aprilnummer van EVO

100% Groene Warmte!:happydance:

Bovendien kan de hitte van de luchtkoeler dan je huis opwarmen 🙂

Zo steek ik met regelmaat ff mijn hoofd in de aan mijn huiskamer grensende op stalling staande bolide, voor het klassieke geurtje … heerlijk! Als ik in de kamer op de bank zit, met de tussendeuren open, dan zie ik um zo staan. Als ik gereden heb, laat ik die deuren ff open staan, dan ruikt de hele huiskamer naar verse Elf, hahaha …

En het is ook echt zo, een goeie foto zegt meer dan 1.000 woorden. Dat is um Yellow, dat is hoe ik in de Elf wereld terecht ben gekomen, dat op een stoeltje erbij en gewoon kijken, dat deden vrienden van me ook, was het verhaal, meer was niet nodig om het hoofd in rust op orde te krijgen in hectische tijden … Toen dacht ik, ik moet er ook een. Mooi man, geweldig!!!:drink:

Was elders al gepost maar mag hier zeker niet ontbreken. Gewoon schitterend!

https://www.youtube.com/watch?v=HcteP_EM5qc

Review met 285 km/u top down..

😆 😆 😆

Die komt er wel , ben nog geen 55 j oud hé :coolness:

Dus die oude man op jouw avatar ben jij niet? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.