Nieuwe Spyder

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 261)
    • [quote=”Harley G” post=280418]Zuff-65, lachen met een ander gaat je goed af maar waar is jouw Porsche eigenlijk? :coolness:[/quote]

Ik kan het wel hebben hoor! :up:

[quote=”Harley G” post=280418]Zuff-65, lachen met een ander gaat je goed af maar waar is jouw Porsche eigenlijk? :coolness:[/quote]

Die komt er wel , ben nog geen 55 j oud hé :coolness:

Trouwens ik lach niet met een ander, geef enkel kritiek op onjuiste of onvolledige waarheden die men soms post, dat is een groot verschil hé Harley G ,
        En daarbij hoort soms een portie gezonde humor, totaal niets verkeerd mee hoor ,ofwel soms ?

hij kan zijn keuze nu niet meer maken door het Spider topic, ‘t is allemaal ingewikkeld nu….:roll: , begrijp je…:lol:

Zuff-65, lachen met een ander gaat je goed af maar waar is jouw Porsche eigenlijk? :coolness:

[quote=”full pelt” post=280383][quote=
              Hier op het forum zit ne toffe pee met ne schone gele, hij is wel karig met info over zijn masjien ! Ik kan niet direct op zijn naam komen , miss de zoekfunctie eens gebruiken om met hem in contact te komen! :salut:[/quote]

Typ in zoekfunctie 3 volgende woorden : “onderzeeër – geruisloos-onzichtbaar ” : dan heb je de meeste kans:D

[quote=”DST” post=280384][
                Is al verkocht hoor, die mooie speedyellow :happy:[/quote] heb jij hem nu al gekocht ?

zie ik dat nu goed, is het tentzeil reeds gaan vliegen met al die stormwinden in de voorbije weekends : valt dat ook onder garantie ? :happy: :happy:

Die groene is wel een speciale maar ik verkies echt Lizard. En die gele remzadels achter de aurum velgen is niet echt toppie…

En wees gerust dat de YS wel boven water komt wanneer de zondvloed ooit eens stopt. En met alle respect voor de organisatie, ik verkies toch rijdende events in combo met een natje en een droogje ipv het “Porsche & Koffie” idee…

Deze bijvoorbeeld:

Uitnodiging LENTEBLOESEMRIT op 29 maart 2020.

Vanaf 11u30 worden jullie verwacht in : Gasthof Wildenburg Beernemsteenweg 167 – 8750 Wingene

De menu bestaat uit :
                  – aperitief
                  – tomatensoep
                  – vispannetje OF ribbetjes

Na het eten vertrekken we langs kleine veldwegen en enkele grote wegen, richting de Waalse grens.
                  Na een drankstop steken we de Waalse grens over.
                  Na het avontuur in Wallonie, rijden we terug richting Kortrijk.
                  De eindstop is op een kleine 10 km van Kortrijk, waar er nog een boerestute met kaas of beugelspek en een drankje op ons wacht.
                  Inschrijven kan tot en met zondag 22 maart 2020 naar
                  jurgen.dewispelaere@telenet.be
                  met de vermelding van de menu en de boerestute met kaas of breugelspek.
                  Het bedrag van 50 € voor de leden of 55 € voor de niet-leden mag gestort worden op de gekende porsche rekening : BE 46 0017 7937 1636.
                  Hopelijk tot op de eerste rit van het seizoen, groetjes Jurgen en Anja
                  0477 76 89 15.

Is al verkocht hoor, die mooie speedyellow :happy:

[quote=”ZUFF-65″ post=280380]In het geel schijnt ie ook niet mis te zijn 😀 , van horen zeggen,want ik moet hem nog zien in real life . Want foto’s met een zwarte achtergrond , daar zie je enkel veel stof op de muren :D[/quote]
                      Hier op het forum zit ne toffe pee met ne schone gele, hij is wel karig met info over zijn masjien ! Ik kan niet direct op zijn naam komen , miss de zoekfunctie eens gebruiken om met hem in contact te komen! :salut:

Mooi die groene

In het geel schijnt ie ook niet mis te zijn 😀 , van horen zeggen,want ik moet hem nog zien in real life . Want foto’s met een zwarte achtergrond , daar zie je enkel veel stof op de muren 😀

Hot or not ? Ik lust hem wel, en de omstaanders ook!

daar ben je verkeerd in, die heeft zijn kapperskleed nog aan…..:happy: 😆 :happydance: :first: :drink:

Ook een man in een kleed houdt wel van een kleurtje..

Ge moet uzelf karakterieeel niet bruskeren natuurlijk. Maar ik kan bijdrages over Spyder/GT4 en co wel smaken. En wat bewegende beelden is toch weer net dat tikje amusanter dan statische fotos. Je zou ook een filmpje kunnen maken waarbij je zelf niet in beeld moet komen. Of zelfs zonder iets in te spreken. Gewoon de auto, motorgeluid, wat rijden, wat optrekken, eens onder een brugske door voor de galm enzo !

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 261)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.