Nieuwe start rittenseizoen PCT !

Home Forum Porsche Clubs Nieuwe start rittenseizoen PCT !

• Maker
    Discussie
  • Beste PCT-vrienden,

Vandaag de uitnodiging ontvangen voor de eerste rit van de Porsche Club Tielt !
    Joepie ! Ik kijk al uit naar de 24ste maart.
    Hopelijk kriebelt het ook bij de meeste leden om de start van het nieuwe seizoen mee te maken en zich in te schrijven !

Let the beast go !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Door de uitzonderlijke sneeuwval van afgelopen zondag 24/03/13 is de eerste rit van Porsche Club Tielt afgelast geweest.
      Grote pech dus voor de organisatoren en deelnemers die stonden te popelen om het rittenseizoen opnieuw te starten.
      Wel dikke pluim aan de voorzitter die mij persoonlijk (en ook de andere ingeschrevenen neem ik aan) opgebeld heeft om de spijtige mededeling te doen.
      Hopelijk kan de rit op relatief korte termijn hernomen worden.

Bccars. Ik heb weet van verschillende Poca-leden hier op het forum waaronder mezelf . 😉

[quote=”Funny” post=123211]@Bc heel moeilijk om je daar een antwoord op te geven . 😥

Ik ben lid van verschillende clubs en in elke club heerst er een andere “ambiance” .
          In de meeste clubs kan je de eerste keer (keren ) vrijblijvend deelnemen aan een activiteit zonder lidmaatschap .

Agenda van de clubs bekijken ,een evenement uitkiezen en contact met hen opnemen .[/quote]

Tja, geografisch gezien is PCA het dichtste bij voor mij denk ik. Zitten er hier PCA’ers op het forum ?

+1 :up: :coolness:

@Bc heel moeilijk om je daar een antwoord op te geven . 😥

Ik ben lid van verschillende clubs en in elke club heerst er een andere “ambiance” .
              In de meeste clubs kan je de eerste keer (keren ) vrijblijvend deelnemen aan een activiteit zonder lidmaatschap .

Agenda van de clubs bekijken ,een evenement uitkiezen en contact met hen opnemen .

Da’s straf he, zoveel keuze. En net daarom heb ik geen flauw idee bij welke club ik me moet of kan aansluiten. Waarschijnlijk ook omdat niemand in mijn omgeving hiervan lid is.

Mis ik iets ? Welke club is aan te bevelen ?

[quote=”Funny” post=123035]Pct =Porsche club Tielt
                Poca = Porsche owners club Antwerpen
                Pcb =Porsche club Belgie
                Pccb = Porche classic club Belgie
                Pcf = Porsche club Francorchamps
                Porschisten =Porsche club Asse

Laat maar weten welke clubs er nog bestaan ![/quote]

Aha, daar is Zwarte Pijl weer !
                  Ik heb er geen seconde aan getwijfeld dat Zwarte Pijl er op 24/03 zou bij zijn !
                  Groetjes uit Eeklo en tot dan !

Pct =Porsche club Tielt
                    Poca = Porsche owners club Antwerpen
                    Pcb =Porsche club Belgie
                    Pccb = Porche classic club Belgie
                    Pcf = Porsche club Francorchamps
                    Porschisten =Porsche club Asse

Laat maar weten welke clubs er nog bestaan !

Risicovraagje, maar wie of wat is pct ❓
                      Aha, heb het al gevonden en lijkt mij wel leuk, misschien doe ik mee.

wij zijn al ingeschreven :driver: 😉

Yup, da klopt :happydance: :happydance: :happydance:

Luc993cabrio is eigenlijk Luc997cabrio :salut: 😆

Inderdaad luc993cabrio, laat je zo snel mogelijk lid maken en kom op 24/03/13 naar de start van de eerste rit.
                              Zeker met zo’n mooie 993 cabrio. Die wil ik wel eens van dichtbij zien !

Ik heb het ook ontvangen en heb me direct ingeschreven ,laat de zon maar komen !@Luc993cabrio niet twijfelen en maak je lid van PCT je zal er geen spijt van hebben :up:

Moet mij daar toch ook eens lid van maken :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.