Nieuwe uitlaat 911SC.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Nieuwe uitlaat 911SC.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn 78er 3.0 SC.
    Ben al vanalles tegengekomen maar mijn oog blijft vallen op deze pot.

Uitlaat

Heeft iemand met deze uitlaat ervaring qua kwaliteit van product en pasvorm ?
    En wat met het geluid, het is niet de bedoeling om doof te worden vanbinnen!

Andere voorstellen ?

Thanks

Geert.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Dat is altijd een goed gevoel hé 😉

Bedankt voor het advies !

Keuze is gemaakt, gisteren door de keuring geraakt en nu in orde zetten voor de zomer 😀

geert.

FVD verkoopt ook de uitlaten van Dansk en zijn idd heel goed.

Mocht het nog relevant zijn: ik kan je een Dansk Sport demper aanraden. Zeker niet te luid, goed te monteren. Prima ding.

Verkrijgbaar aan ‘zacht’ prijsje bij Van Kessel.

Oh ja, en wat dat spul bij FVD betreft: niet doen. Gaat gru-we-lijk luid zijn! Vraag maar niet hoe ik dat weet 😉

Wat was er dan beschadigd in je kofferruimte? De bekleding?

Wim (CCR) is in juli met mijn Porsche naar de keuring geweest. Groene kaart.
                Vrijdag afgekeurd omwille van slecht afgestelde lichten (een half jaar en 1000 km later) 😈 😈 en … voor het item ‘gebreken nauwlettend in het oog te houden: koetswerk in kofferruimte – beschadiging. Moet je weten dat Wim en Timo de Porsche volledig onderhanden hebben genomen. Onbegrijpelijk 🙄 🙄

ja zonder papieren geraak je daar niet mee door de keuring, mijn golf heeft een remus uitlaat en was vorig jaar perfect gekeurd geraakt, maar dit jaar vroegen ze toch weer opnieuw naar de papieren van de uitlaat, ze zochten toch weer iets om maar te kunnen ambetant doen… dus zeker papieren fabrikant erbij als je geen onaangename verrassingen wilt

Wim

Waarom denk je dat er geen TUV keuring op zit. 😉

Ik denk dat, als je je daar 2x ‘s nachts met thuis komt de gehele straat wakker is. 😆

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.