nieuwe velgen Etabeta Krone 17 inch –> update gemonteerd

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s nieuwe velgen Etabeta Krone 17 inch –> update gemonteerd

• Maker
    Discussie

• ken

Vorige weekend velgen gekocht.
      eventjes moeten zoeken en toen ben ik deze tegen gekomen.
      Hier zijn ze

Er volgen uiteraard foto’s van de wagen met de velgen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • 15 mm per kant (30 per as dus)
        Het zijn twee verschillende merken dus twee verschillende prijzen.
        Ze mogen weg aan EK.
        Ik zal het morgen eens opzoeken 😉

ken

[quote=”911-lover”:1fwzt8vd]Ik heb hier nog twee setjes liggen 😉 [/quote]

ah Koen en hoeveel mm?
          en wat is je prijs aub?

ken

Is eens iets anders dan de cup velgen hé, niet dat ik de wagen daarmee niet mooi vindt

Als ik mij niet vergis dan wordt een 964 verlaagd door middel van andere veringen en (eventueel dempers)

De velgen hebben dezelfde ET waarde nl ET 49, de originele velg heeft achteraan een ET waarde van 52 als ik mij niet vergis…
            mss komt er nog wel een kleine spoorverberder tussen om de achterste iets meer naar buiten te laten komen.
            Toen ik de achterste gemonteerd had langst ene kant zag ik niet echt een verschil met de cup velg…(kan ook aan mij gelegen hebben natuurlijk)

Inderdaad Luc je had gelijk bedankt!!

@ cab ’88 idd daar heb ik al aan gedacht… komt mss wel in een later stadium… gaat nu moeilijk voor bepaalde reden, de oprit is langst ene kant een beetje hoger en als ik nu binnen rij is het langst de ene kant al nipt, ik heb wel nog een paar cm’s plaats.

@ Mushroom
            geen probleem hoor, ik sta steeds open voor opmerkingen

Als ik de eerste foto bekijk (is genomen in januari 2005) dan lag hij ook al een beetje zo

hier zijn andere foto’s van een 964

daarin geef ik jullie gelijk
            moest de wagen iets lager liggen, dan komt alles mooier uit… maar mss binnen een jaar of 2 wordt daaraan wel iets aan gedaan…

Heeft iemand van jullie een 964 die verlaagd is?
            welke set veren staan erop?

@ Luc en Koen,
            wat kost een verlagingsetje ongeveer voor een 964?

Ik heb hier nog twee setjes liggen 😉

Net mijn gedacht, maar durfde het niet goed posten 🙂
                Vooral vooraan wat lager, want nu zit hij precies een beetje op zijn gat = lelijk want precies versleten.
                Is niet duidelijk op de foto’s maar een spoorverbredertje vanachter zou waarschijnlijk ook best wel mogen.

Anoniem

Idd. zeer leuk maar zou het niet nog mooier zijn enkele CM-tjes lager?

Mooi 8)

Prachtig zicht

Ziet ge wel dat ze gingen passen.

Ziet er mooi uit !

Knap ! Zo te zien ook wel een mooie uitlaat…

idd ziet er nieuwer uit nu…

zeker een verbetering 8)

Nice ❗ ❗ ❗

wagen komt jonger over 😀

ken

et voila deze avond heb ik de velgen erop gemonteerd
                                  zie hieronder het resultaat 😀

ken

Deze avond ga ik ze er onder monteren.
                                    De foto’s volgen natuurlijk!

Het zijn 17inch x 8
                                    banden vooraan 205/50
                                    achteraan 255/40

Via via te weten gekomen, dat iemand die verkocht, stonden op een 911 van ’87, een afspraak gemaakt, gaan zien en gekocht 😉

Inderdaad, carrera 3.0, het zijn 3-delige velgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.