15 mm per kant (30 per as dus)
Het zijn twee verschillende merken dus twee verschillende prijzen.
Ze mogen weg aan EK.
Ik zal het morgen eens opzoeken 😉
Als ik mij niet vergis dan wordt een 964 verlaagd door middel van andere veringen en (eventueel dempers)
De velgen hebben dezelfde ET waarde nl ET 49, de originele velg heeft achteraan een ET waarde van 52 als ik mij niet vergis…
mss komt er nog wel een kleine spoorverberder tussen om de achterste iets meer naar buiten te laten komen.
Toen ik de achterste gemonteerd had langst ene kant zag ik niet echt een verschil met de cup velg…(kan ook aan mij gelegen hebben natuurlijk)
Inderdaad Luc je had gelijk bedankt!!
@ cab ’88 idd daar heb ik al aan gedacht… komt mss wel in een later stadium… gaat nu moeilijk voor bepaalde reden, de oprit is langst ene kant een beetje hoger en als ik nu binnen rij is het langst de ene kant al nipt, ik heb wel nog een paar cm’s plaats.
@ Mushroom
geen probleem hoor, ik sta steeds open voor opmerkingen
Als ik de eerste foto bekijk (is genomen in januari 2005) dan lag hij ook al een beetje zo
hier zijn andere foto’s van een 964
daarin geef ik jullie gelijk
moest de wagen iets lager liggen, dan komt alles mooier uit… maar mss binnen een jaar of 2 wordt daaraan wel iets aan gedaan…
Heeft iemand van jullie een 964 die verlaagd is?
welke set veren staan erop?
@ Luc en Koen,
wat kost een verlagingsetje ongeveer voor een 964?
Net mijn gedacht, maar durfde het niet goed posten 🙂
Vooral vooraan wat lager, want nu zit hij precies een beetje op zijn gat = lelijk want precies versleten.
Is niet duidelijk op de foto’s maar een spoorverbredertje vanachter zou waarschijnlijk ook best wel mogen.
Anoniem
8 juni 2006 om 23:08
Idd. zeer leuk maar zou het niet nog mooier zijn enkele CM-tjes lager?