- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 april 2016 om 16:59
Na een 2 tal maanden tijd en geld gestoken te hebben in ‘hobby 2’ back in Porsche-business
Aangezien ik nooit grote voorstander was van een (te) verlaagde wagen heb ik dit moment zo lang mogelijk
proberen uit te stellen. Ok, de turbo stond iets te hoog maar ik had geen zin om veel geld te geven voor die paar cm.
Sinds enkele weken vond ik de turbo wat ‘onstabiel’ boven de 160-180 en in combinatie met zijwind en spoorvorming had ik
er een ongemakkelijk gevoel bij. Om het vertrouwen wat te herwinnen dus een nieuwe vering, dempers en wat verlagen en uitwegen.
Ik heb de set van Carnewal gekocht en die zal geïnstalleerd worden door mijn mecanicien.Liefst zou ik de rode veren behouden maar wat zouden jullie doen. Zwart spuiten voor de keuring of gewoon gaan naar de keuring (binnen 2 maanden oldtimerkeuring… hopelijk) en eerlijk zeggen dat hij andere vering heeft (als ze het vragen).
Mecanicien zei dat ze eventueel een tuningskeuring zouden kunnen doen. Voor mij ok als dit niet de latere oldtimerkeuring beïnvloedt…Alvast bedankt voor jullie reacties !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.