nieuwe voor en achterbumpers op sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 nieuwe voor en achterbumpers op sc

• Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door J.
  • Maker
    Discussie
  • Op 2dehands en kapaza kan men bumpers kopen in polyester.
    De achterste van een 27 rs en de voorste van een 3 liter rsr look.
    Iemand ervaring mee of deze goed passen bij montage.
    Mvg Jacques

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • J

Die hadden dan ook al op een auto gestaan he.
      En ik heb je ook gezegd dat polyester altijd wat werk vereist.
      Ik ben benieuwd naar het resultaat en ik begin te vermoeden dat ik wel eens jaloers zou kunnen worden als je klaar bent.
      (dat doet me er aan denken dat die ook hier op het forum te koop stonden en dat dat draadje nu op slot mag.)

Url

G-man, met uw Ruf bumpers begint het toch goed te komen 😉

J

Ik stuurde je een pb met meer info over deze verkoper.

Dank je G-man was daar dat ik wou kopen ,beter ergens anders zoeken dan.

Word precies ook weer moeilijk

J

Geldt niet alleen voor ducktails hoor, eigenlijk alle polyester onderdelen.
                Je kan beter tweedehands polyester kopen waar iemand anders het paswerk al mee gedaan heeft.

PB

Ik d8 dat ik ooit eens van Wimcabrio had gehoord, dat zo’n ducktail nooit past. 😉

J

Polyester past nooit goed van de eerste keer. Daar is altijd paswerk voor nodig.
                    Heb ooit eens een ducktail gekocht op ebay van een kerel die op kapaza zit ( hij heet Jan, alles wat je porsche sneller maakt…)
                    Die paste voor geen meter, echt afschuwelijk.
                    Helemaal naar de Vlaanders (Roeselare) gereden om hem om te wisselen voor een andere. ( ik kreeg natuurlijk mijn geld niet terug…)
                    De tweede ducktail paste even slecht….
                    Heb hem dan op Kapaza moeten verkopen als ‘polyester spoiler met werk aan’ omdat ik het niet over mijn hart kreeg om hem te verkopen zonder er eerlijk over te zijn.
                    Goedkope polyester stukken, blijf er van weg, tenzij je graag met polyester werkt. Maar wie doet dat nu???

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.