Nieuwe wagen binnen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Nieuwe wagen binnen

• Maker
    Discussie
  • P1020752.JPG

P1020754.JPG

P1020757.JPG
    Sedert een tweetal weken is de 911 binnen. Jammerlijk genoeg nog niet veel kilometers kunnen doen.

Hieronder enkele foto’s.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Veel plezier met jou mooie wagen :up: ziet er top uit in die kleur :driver: laat de km maar komen ..!!!

Ondertussen iets meer dan 5000 Km. Deze winter heb ik hem meestal laten binnenstaan en de jeep genomen.
        Is echt een verschrikkelijk aangename wagen om mee te rijden. Straks moet ik naar een begrafenis een eindje weg en ik kijk er naar uit om deze morgen wat kilometers te kunnen doen. :happydance:

Knappe *porsche *luv

Zeer mooi.proficiat !

Wat betreft die Coyote : RS kon wel dat vastzetten waarbij de kabel dan werd weggewerkt doch ik heb hem soms ook nodig in de wagen van mijn vrouw.

indeed, zeer mooi!!! Met of zonder de velgsuggestie van Mushie… die indd zeer knap staan!

:first: :first: :first:
                  Proficiat Super keuze! :respekt:

Knap, echt… Alleen… Die achterruitewisser… Why o why? Zo aan afbreuk, ik snap het niet… Zie het bij caymans soms ook… :puke:

Voila, da’s goede smaak 😀 :applaus:

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat. :applaus:
                          Prachtige wagen.
                          Spijtig dat die coyote niet standaard ingebouwd is hé 😀

Mmmmm ja kunde gewoon ni anders dan knap vinden – Ferdinand P (onze god) zegene u voor 1000den safe and happy kilometers
                            Laat de champagne maar komen, we zulle u helpe m op te drinke.

ja das wel een droom wagen. proficiat

PT

:respect2: chique chique !!!! Van harte !

Ik vind de opgeklapte spiegels juist mooi. Maar ja, iedereen heeft zijn eigen smaak, gelukkig maar of we hadden allemaal dezelfde vrouw.

Ik denk niet dat ik hem ga verlagen (de garage is ondergronds en ik heb juist genoeg om binnen te rijden). De velgen zijn die van de S ( 20″).

Ik heb er ook verbreders (of spacers ?) laten op plaatsen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.