NieuweCayman en turbo motoren

Home Forum Porsche Talk NieuweCayman en turbo motoren

• Dit onderwerp bevat 16 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Ollie.
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Durfde het al nie te zeggen… 😀

Durfde het al nie te zeggen… 😀

de deze die bij die gele staat :happydance: :happydance: :happydance:

de deze die bij die gele staat :happydance: :happydance: :happydance:

nieuw:

Porsche-Cayman-Facelift-2016-Erlkoenig-1200x800-324559d2ec81819e.jpg

oud:

blackdressposter-1-2.jpg

Nou, welke wil je? :lekker:

nieuw:

Porsche-Cayman-Facelift-2016-Erlkoenig-1200x800-324559d2ec81819e.jpg

oud:

blackdressposter-1-2.jpg

Nou, welke wil je? :lekker:

Idd, had ik nog niet gezien. Die reflectoren zijn echt storend.

Idd, had ik nog niet gezien. Die reflectoren zijn echt storend.

Autobild

Eigenlijk vind ik mijn oude achteraan mooier. Die extra lichten onderaan ogen vreemd en onnodig. Less is more.

Autobild

Eigenlijk vind ik mijn oude achteraan mooier. Die extra lichten onderaan ogen vreemd en onnodig. Less is more.

heb wel veel respect voor Musk, heeft originele ideeen, of zijn medewerkers, zoals batterijen voor in huis, ‘s nachts opladen met nachttarief en als je electriciteit nodig hebt haal je die uit die batterij in de dag. Andere optie is ze laten vullen met zon-energie. Spijtig dat het veel kost en wsschlk ook veel grondstoffen kost die dan weer schadelijk zijn.

heb wel veel respect voor Musk, heeft originele ideeen, of zijn medewerkers, zoals batterijen voor in huis, ‘s nachts opladen met nachttarief en als je electriciteit nodig hebt haal je die uit die batterij in de dag. Andere optie is ze laten vullen met zon-energie. Spijtig dat het veel kost en wsschlk ook veel grondstoffen kost die dan weer schadelijk zijn.

Wim

Inderdaad, er geen draadje of de kosten van de tax, inschrijving of andere belasting komt hier naar boven. :engeltje:

Tesla misschien als alternatief. :sarcastisch

Wim

Inderdaad, er geen draadje of de kosten van de tax, inschrijving of andere belasting komt hier naar boven. :engeltje:

Tesla misschien als alternatief. :sarcastisch

Ikke naar de co2 :think:

Erg he :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.