Nieuweling!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuweling!

  • Maker
    Discussie
  • Hallo,hierbij stel ik me even voor aan julie Porschisten;
    De naam is Paul,woonachtig te Antwerpen 44j.
    Mijn eerste Porsche was een 986 van 2004,nu ben ik de gelukkige eigenaar
    van een zwarte 997 GT3 van 2007.Kijk er al naar uit om julie te leren kennen
    en een ritje mee te rijden..
    Groetjes Paul 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • [quote=”poli gt3″ post=88584]Turbo rules? 😆
      tja,wat moeten wij gt3 boys daar nu op zeggen?! ruzie
      Het zijn wel enorm mooie supersnelle wagens,maar tzijn geen gt3’s hihi..
      Maar serieus,hele mooie wagen! :relaxman:[/quote]

      Veel fun :driver: toegewenst met de prachtige GT3.
      Verder ga ik zwijgen want ik ben in de minderheid. 😥

        Al eerst: Welkom welkom! :drink: :drink:

        en dan nu ff plat zeggen, wa nen dikke geeteedrei edde gij seg! :driver: :respect2:

        Hopelijk zie ik u eens :driver: in’t stad. 😀

          Vrouwen…. Maar we kunnen niet zonder 🙂

          Groeten

            [quote=”koenc” post=88463][quote=”carbonman” post=88458]Al ben ik hier een vreemde eend in het GT3 gezelschap met mijn Spyder[/quote]
            Wedden dat, als we onze 2 wagens naast elkaar zetten, onze vrouwen het verschil totaal niet gaan zien :drink:[/quote]
            Spot on! Toen ik de fotos van die van u aan mijn madam liet zien, zei ze:
            Ah dat is dezelfde als die hier in uw garage staat?! :applaus: :applaus: :applaus:
            Gelukkig zag mijn 4jaar oude zoon het verschil: ‘nen GT3′ en papa heeft een spin in het engels’ :relaxman:

              Turbo rules? 😆
              tja,wat moeten wij gt3 boys daar nu op zeggen?! ruzie
              Het zijn wel enorm mooie supersnelle wagens,maar tzijn geen gt3’s hihi..
              Maar serieus,hele mooie wagen! :relaxman:

                Ah, want deze Turbo S heeft nog een gewone Turbo-spoiler 🙂 Daarom dacht ik dat het een optie was 🙂

                Groeten

                P.S. Erg fraai uitgevoerde Turbo :drink:

                  [quote=”Spykerforce” post=88578]Ik weet ook dat die luchtinlaten standaard zijn op een Turbo :mrgreen: Maar die spoiler is niet standaard, dat heb ik ook al een Turbo S gezien (let niet op kwaliteit foto’s).

                  Ik dacht altijd dat dit ook een Aerokit was 😛 Is het dan een simpele optie of hoort het toch bij een pakket?

                  Groeten[/quote]

                  De spoiler op de mijne (gewone turbo) is standaard.Gaat hoger staan vanaf 120km/uur en gaat terug naar zijn oorspronkelijke positie vanaf 60km/uur.
                  De spoiler op de turbo S is ook standaard maar die is vast.

                    Bedankt!Goede raad is altijd welkom…Ga er eens achter horen…

                      Ik weet ook dat die luchtinlaten standaard zijn op een Turbo :mrgreen: Maar die spoiler is niet standaard, dat heb ik ook al een Turbo S gezien (let niet op kwaliteit foto’s).

                      Ik dacht altijd dat dit ook een Aerokit was 😛 Is het dan een simpele optie of hoort het toch bij een pakket?

                      Groeten

                        [quote=”Spykerforce” post=88558]Turbo met Aerokit en PCCB’s 😯 Heb zelf al een Turbo S met Aerokit gespot 😛 Héérlijk ding!

                        Groeten[/quote]

                        Aerokit (zijdelingse luchtinlaten) is standaard op 997 turbo,PCCB’s is optie waardoor het remvermogen 😎 al even indrukwekkend is als het acceleratievermogen. 😎

                          Turbo met Aerokit en PCCB’s 😯 Heb zelf al een Turbo S met Aerokit gespot 😛 Héérlijk ding!

                          Groeten

                            [quote=”plumber” post=88359]Waar blijven de turbo mannen hé ???
                            Turbo, turbo, turbo !!!!![/quote]

                            Prachtige GT3 maar ….turbo rules. :first: Beetje jennen mag eh. 😆

                            Attachments:
                            • S5300618.JPG

                              Michelin supersports echt een dikke aanrader. Op droog even snel of zelfs sneller dan de Michelin cups. In de regen perfect 200 te halen waarbij dit bij de cups bij 100 al gevaarlijk wordt. Echte tip die band. Heb hem ook pas ontdekt na vele andere banden. Is nog niet officieel gehomologeerd voor Porsche maar daar moet je doorkijken. Deze band werd oorspronkelijk ontwikkeld voor de F458 heeft voldoende afvoer voor regen en de grip is fenomenaal dankzij het gebruik van verschillende compounds voor buitenkant middenvlak en binnenkant. Geloof me deze band is het summum op de GT3 😉

                              De Pirelli Corsa is ook niet slecht en kan je links en rechts nog vinden 😉

                                Prachtige filmpjes,doet me aan vroeger denken..Je hebt zo te zien toch al veel ervaring :respekt: Op welke banden rij je in dec in de regen?Moet weg morgen,anders kwam ik al eens kijken… :engeltje:

                                  Dat is nieuw voor mij. ➡ En totaal niets voor mij!
                                  Thx voor de info mannen. Ik hou wel van een rondje op circuit, maar niet voor onverwachte kosten nadien … Daarvoor hetb ik te hard moeten werken.

                                  Ik heb met Lotus nog met LoT (Lotus on Track, niet exclusief voor Lotus trouwens) op Franco gereden. ‘s morgens 120 wagens. Oude M3’s E36, peugeots 309 met Mi16 motoren, etc…
                                  Maar iedereen, echt iedereen hield zicht strikt aan de regels. Links inhalen met mutal agreement (pinker op) enkel op het rechte stuk… simpel en efficient.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.