Nieuweling meldt zich…:)

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuweling meldt zich…:)

• Maker
    Discussie
  • Dag Porsche liefhebbers,

Harley G (echte naam Gert) meldt zich. Meer dan 10 jaar geleden had ik al eens de uitspraak gedaan dat ik op een dag een Porsche Boxster wilde hebben. 2014 zou weleens het jaar van de waarheid kunenn worden. Vermits het toch een grote stap is (financieel)ben ik blij om een Belgisch forum gevonden te hebben waar er de nodige info uitgewisseld wordt.
    Ik hoop dat ik hier terecht zal kunen indien het zover is…

Groetjes en alvast een Veilig, Gezond en Gelukkig 2014 toegewenst!
    G

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • XXX

Welkom Chippie. Veel plezier aan de zoektocht :driver:
      Voordeel is dat je hier veel vragen kan 😀
      Fijn eindejaar en een nog véél beter nieuw jaar :happydance:

Welkom op het *porsche forum. :drink: :drink:
        Boxster zeer leuke wagen.

Welkom
          Chiepe

Welkom op het forum :drink: ik denk dat het *porsche virus jou al te pakken heeft :coolness:

welkom, hoop dat de boxster er snel is, dan kan je snel beginnen genieten van het porsche virus 😆

S2

Onderschat de Boxster vooral niet, is een echte Porsche en de 2.7 (kan me niet uitspreken over de 2.5) is op een bochtig parcours niet veel trager dan de 996 (in tegendeel).

Maar dat kan ook aan mijn capaciteiten als driver liggen 🙂

Eerlijk gezegd doet jouw 996 mij serieus watertanden en twijfelen….maar beginnen met ineens het zware geschut, is er wat over, hé, 😉

S2

Welkom!

Een boxster is een super fijne auto (als je maar 2 zitplaatsen nodig hebt 😉 )

Welkom en ik kan je keuze alleen maar bijtreden!
                      Nu toevallig weet ik een boxster s te koop voor een prikkie :coolness:

Mush,
                        Ik heb geprobeerd mijn Harley buiten te flikkeren.
                        Was zo zwaar dat ik hem niet kon tillen.
                        Dus staat er gelukkig nog.

Welkom hier!
                          En we kijken al uit naar een nieuwe forum-boxster.
                          Je zal ervaren dat dit een fijne wagen is te rijden, komt vooral tot zijn recht op slingerwegen zoals in de Dardennen. 😉 Dat daar minder foto’s worden genomen is dan ook een voordeel. :up:

Ik heb geen Harley maar een Japans R eentje…:)
                            Harely verwijst naar iets anders 🙂

Nu staan er goede boxsters te koop voor weinig geld;dus op zoek er naar maar koop er een met volledige onderhoudshistorie,en hou nog enkele eurotjes apart voor onvoorziene kosten gr jb

[quote=”Harley G” post=153422](financieel)[/quote]

Flikker die Harley buiten en problem solved! 8)
                                Welkom! :first:

Welkom Gert op het P forum.
                                  Blij te horen dat ik niet het enige Harley forumlid ben.
                                  Zoeken kan heel leuk zijn.
                                  Neem er de tijd voor want koop een “gezonde”.
                                  We horen wel als het forum er in 2014 weer een nieuwe Boxster bij krijgt.
                                  Sukses

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.