Nieuweling met vraagje over 996 3.4

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuweling met vraagje over 996 3.4

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche liefhebbers.

Ben DTF uit de mooie Vlaamse Ardennen.

Na heel wat avonturen met een grote verscheidenheid aan auto’s, met als laatste avontuurtje een Lotus Elise die pas verkocht is,
    [IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/07/a72f55980ee6f6a63fa418f6c3515f80.jpg[/IMG]

ben ik momenteel op zoek naar mijn eerste, toch meer comfortabelere, Porsche als hobby/weekend/funcar.

Heb mijn oog laten vallen op een Porsche 996 cabrio, met historiek.
    Ziet er redelijk goed uit, testrit klonk niet slecht (niet zelf gereden).
    Doch dit verontrust me wat, toen ik de olievuldop controleerde zag ik dit…

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/07/64e993557aeb3711cd9e42a56c0eb6ee.jpg[/IMG]

Eigenaar deed heel weinig km en korte afstandjes, wat ook dit resultaat kon geven.
    Gebruikt als weekendwagen.

Wat denken jullie?
    Gaan ervoor of afblijven?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Tja, een rode is eens wat anders… Rijden d’r genoeg zwarte en zilvere rond…vind ik dan.

mayonaise in het expansievat van de koelvloeistof zou erger zijn. oliedruk is hoger dan die in het koelsysteem; dus meestal gaat bij serieuze problemen de olie bij het water.
        ben je echt op zoek naar een rode? bij de minste twijfel kan je beter je kont draaien en naar de volgende gaan kijken. keuze genoeg in 996-land momenteel !!

welkom
          in ieder geval bij eeen Porsche garage laten keuren
          succes met je zoek tocht

Wim

Welkom op het forum, en als je twijfelt een AKK laten uitvoeren bij Porsche dan heb je iets meer zekerheid dan als wij hier roepen dat is inderdaad van korte stukjes rijden.

Maar als ik mijn Porsche zou verkopen en wetende dat er iets ergens kapot is, zou ik dat ook zeggen dat het van korte stukjes is. (dit als voorbeeld heè wat ik hier schreef)
            Dus kan verkoop trucje zijn.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.